מתווה דרעי אושר

האמת נחשפת: רוב התלמידים שייכנסו לישראל - לא חרדים

אביגדור ליברמן וכלי התקשורת תקפו את המתווה להכנסת התלמידים לישראל, אך כעת מתברר כי רק 6,500 מתוך 17,000 התלמידים הם בני הציבור החרדי • מתווה השר דרעי אושר היום (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרויקטור הקורונה, רוני גמזו, קיים בצהריים (ראשון) ישיבה רבת משתתפים בה דנו בנושא הכנסת אלפי התלמידים לישראל, בתחילת שנת הלימודים.

בדיון, בו השתתפו יו"ר הסוכנות יצחק הרצוג, נציגי המל"ל, המל"ג, משרד הבריאות ועוד, הוחלט לאשרר את המתווה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ולהכניס את התלמידים לישראל תוך התחייבות של מנהלי המוסדות כי הנכנסים ישהו בבידוד במשך שבועיים ימים.

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות ההסתה בעלי התקשורת כי כביכול מדובר בתלמידים חרדים להם דאג דרעי, מתברר כי מתוך 17,000 תלמידים - רק 6,500 תלמידים/אברכים הם מבני הציבור החרדי. השאר הם מהציבור הדתי לאומי והחילוני.

זה הזמן ל'מרד חרדי' במשרד הבריאות • צפו

בתוך כך, ראשי המפלגות החרדיות ממשיכים להפעיל לחץ בכדי להשוות את התנאים של ההתקהלויות בבתי הכנסת למסעדות וחדרי האוכל בבתי המלון, כך שיותר להכניס עד 35% מהכמות שבית הכנסת יכול להכיל.

בדיון אחר שהתקיים היום במשרד הבריאות הזהירו הנציגים החרדים כי: "הציבור החרדי מאבד את האמון בכם, לא ייתכן שתמשיכו לאסור תפילה של יותר מעשרה מתפללים ובמקביל תאפשרו הפגנות המוניות , מסעדות ובתי מלון. הציבור לא יקשיב לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר