בחסדי שמים נמנע פיגוע

צה"ל חיסל 4 מחבלים שהניחו מטענים בגבול סוריה ישראל

המתיחות הביטחונית בצפון הארץ: כוח צה"ל סיכל ניסיון של חוליית מחבלים להניח מטענים בסמוך לגבול בין סוריה לישראל • תצפיתניות זיהו את החוליה, כוח מגלן וכלי טיס ירו - וחיסלו אותם (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
צה"ל בגבול סוריה. תמונת ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

ניסיון נקמה נוסף של חיזבאללה? אירוע ביטחוני משמעותי הלילה (ראשון) בגבול בין ישראל לסוריה, לאחר שארבעה מחבלים התקרבו לגבול, וניסו להניח מטענים במקום.

תצפיתניות זיהו את המחבלים. כוח של יחידת מגלן, יחד עם כלי טיס של חיל האוויר, ירו לעברם. לפי דיווחים ראשוניים, המחבלים חוסלו במקום.

מדובר צה"ל נמסר כי לפני זמן קצר, סיכל כוח צה"ל ניסיון הנחת מטענים בגבול סוריה. כוח מיוחד שביצע מארב באזור דרום רמת הגולן, סמוך למוצב צבאי, זיהה חוליה של מספר מחבלים מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול.

כוח צה"ל וכלי טיס של צה"ל ביצעו ירי במקביל על החוליה שמנתה ארבעה מחבלים ופגעו בהם. "אין נפגעים לכוחותינו", עדכנו בצבא.

"כוחות פיקוד הצפון נמצאים בדריכות גבוהה לכל תרחיש, צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית בשטחו ולא יאפשר כל פגיעה בריבונות של מדינת ישראל", הוסיפו בדובר צה"ל.

התקרית הלילה, כשבוע אחרי האירוע הביטחוני החמור בגבול לבנון, אז נטען בישראל כי מחבלי חיזבאללה חדרו לעומק השטח, לפני שירו עליהם והבריחו אותם.

בארגון הטרור הלבנוני הכחישו אז את הטענות, ואף איימו בתגובה בשל ירי התגובה הישראלי. צוות חוקרים מטעם כוח יוניפי"ל של האו"ם המוצב במדינה, בודק בימים אלו את האירוע.

בישראל העריכו כי בחיזבאללה ינסו לממש את האיום ולהוציא לפועל פיגוע נקמה, אך דרך סוריה ולא מתוך לבנון, על מנת שלא לגרור למלחמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר