הגיעו להבנות עם המשטרה

האדמו"ר מבעלזא הורה: לעטות מסכות במהלך כל החתונה

שמחת החתונה לנכד האדמו"ר מבעלזא: עסקני החסידות הגיעו להבנות עם המשטרה: החופה - עם קפסולות כמו בכותל • הרה"צ מבעלזא בהקלטה: להקשיב להוראות, ולא להידחף היכן שאסור (אנ"ש)

שימי שפר וחיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באב תש"פ | 05.08.20
האזינו להקלטה בקו של חסידות בעלזא (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרסום ראשון: עסקני חסידות בעלזא הגיעו אחר הצהריים (רביעי) לסיכום עם המשטרה, על אופן עריכת החופה לנכד האדמו"ר, בצל הקורונה.

לפגישה שנערכה בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים, הגיע תת ניצב עופר שומר מפקד מרחב ציון, ושימי מרציאנו מפקד תחנת לב הבירה יחד עם גורמים נוספים במשטרה ירושלים.

בסיכום הפגישה הוחלט כי החופה, המתקיימת כמובן בשטח פתוח תחת כיפת השמיים, תהיה בהשתתפות חסידים רבים שיעמדו בקפסולות נפרדות.

לפי הסיכום, יחלקו את חצר בית המדרש והאזור הסמוך באמצעות מחסומים, כאשר בכל מתחם יעמדו מספר חסידים - תוך מרחק ביניהם בהתאם להנחיות.

תת ניצב שומר ביציאה מבעלזא (צילום: חיים גולבדרג, כיכר השבת)

בהקלטה ששיגרו לחסידים, הם משבחים תחילה כי בחסדי ה' הצליחו להגיע לסיכום כיצד לערוך את שמחת החתונה, וקוראים לעטות מסכות במהלך כל השמחה.

בהמשך ההקלטה, נשמע בנו של האדמו"ר, הרה"צ אהרן מרדכי רוקח, אבי החתן, מורה לשמוע בקול הסדרנים, ולא לעשות עגמת נפש לאביו.

הבן ממשיך כי הוא מורה בשם אביו האדמו"ר, להקפיד על ההנחיות ולא להידחף היכן שאסור. הנחיות העסקנים הם כי יש לעטות מסכות, אסור להורידם במהלך החתונה, ויש לעמוד רק בקפסולות ולא במעברים.

יצוין כי בניגוד לחתונות קודמות של נכדי האדמו"ר, הפעם לא הקימו בחסידות בעלזא את האוהל הענק אליו נכנסים רבבות החסידים השמחים בשמחת רבם.

החתונה תתקיים במתכונת מצומצמת יותר, אך לגבי מעמד החופה - הנערך פומבית ברחובה של עיר, הגיעו רק כעת להבנות סופיות.

מוקדם יותר היום דיווחנו ב'כיכר השבת' כי בבעלזא ביקשו אישור מהמשטרה לערוך במקום הפגנה - אך כאשר הבינו כי הכוונה לחופה, דחו במשטרה את הבקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר