ה'פגע וברח' בי-ם

הנהג בחקירתו: "לא פגעתי בילד; עברתי והילד נכנס ברכב"

מרדכי דוד, בן השנה וחצי, עדיין מאושפז בטיפול נמרץ • נהג הרכב, שלפי החשד, פגע בו ונמלט - טען בחקירתו: "רק אחרי שעברתי עם חצי רכב הילד רץ לכביש ופגע ברכב"; ומדוע עזב את המקום? (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"לא פגעתי בילד", כך טען נהג הרכב, תושב בית ישראל כבן 32, בחקירתו היום (חמישי) במשטרה על התאונה שהתרחשה אמש ברחוב יוחנן מזרחי שבשכונת 'בית ישראל' בירושלים, במהלכה פעוט כבן שנה וחצי נפגע באורח קשה.

כזכור, מיד לאחר התאונה, עזב הנהג את המקום ומאוחר יותר הסגיר עצמו למשטרה, ולפי המשטרה הוא דיווח כי ככל הנראה הוא זה שפגע בפעוט.

זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך החקירה, סיפר הנהג לחוקרים: "ירדתי מהרכב, ראיתי את התינוק פגוע, צלצלתי למד"א וכאשר ראיתי שבאים עוד אנשים - עזבתי את המקום".

לדבריו, "אני לא פגעתי בילד, רק אחרי שעברתי עם חצי רכב, הילד רץ לכביש ופגע ברכב שלי".

בסיום חקירתו, החליטה המשטרה לשחרר את הנהג למעצר בית. במקביל, ממשיכים חוקרי המשטרה בחקירת המקרה ובודקים כעת כמה כיוונים.

בגדי הילד מוכתמים בדם, בזירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בין היתר מעריכים במשטרה כי אם הנהג הסגיר את עצמו - הוא ידע שהוא פגע בילד, כי אם לא היה פוגע בו לא היה מסגיר את עצמו.

בנתיים, הילד שנפגע עדיין מאושפז בטיפול נמרץ ילדים, בחסדי שמים הוא בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייו, אך בני משפחתו מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואתו.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת מרדכי דוד בן בריינא בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, פעוט חרדי כבן שנה וחצי נפצע אמש בסמוך לביתו בשכונת בית ישראל. כוננים, חובשים ופראמדיקים שמיהרו למקום, מצאו את הילד שוכב על המדרכה. הם העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה ובהמשך הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.

זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שמעון קרישבסקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילד הולך הרגל שיצא מחצר ביתו ונפצע בינוני עד קשה כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו".

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר