'צורך לאומי'

נתניהו נטש את הקבינט: "אחר כך תדעו למה"

באמצע דיוני 'קבינט הקורונה', שנועד להחליט על הצעדים הבאים במאבק בנגיף כולל אפשרות לסגר על ערים חרדיות 'אדומות', עזב ראש הממשלה, כשהוא מפטיר: "זה לצורך לאומי" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום ארכיון: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מסיבה שאינה ברורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו עזב לפני זמן קצר (חמישי) את הדיונים ב'קבינט הקורונה', כשהוא מנמק: "זה בשביל צורך לאומי".

על פי הדיווחים, נתניהו אף הוסיף, בעת שנטש את שרי הממשלה: "אחר כך תגלו למה הייתי צריך ללכת". במקומו, עד לחזרתו לקבינט, ניהל את הדיון שר הבריאות יולי אדלשטיין.

יצוין, כי הקבינט אמור להכריע ככל הנראה גם באשר לאופן הטיפול בערים ה'אדומות', בעלות תחלואת קורונה גבוהה, בהן כמה חרדיות - כולל אפשרות להטלת סגר הדוק.

הבכירים, במשל"ט הקורונה (ארכיון. צילום: לע"מ)

עוד החליטו השרים, כי אם לא יהיה שיפור ניכר בתחלואה בעוד כשבוע, ייבחנו חלופות של סגרים, כאשר פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הציג שלוש אפשרויות: להמשיך בצעדים הנוכחיים, לסגור קניונים ומסעדות או להטיל סגרים.

נתניהו אמר לו, הוא מטיל ספק לגבי התועלת בצעדים המתונים שהיו עד כה, והורה להיערך גם לאפשרות של סגר כללי. ‎

הקבינט אף צפוי לאשר, כי מיום ראשון יהיה אפשר לטוס לקרואטיה ולבולגריה, בלי צורך בבידוד. ב'כאן' דווח, כי משרד הבריאות יערוך מעקב יום יומי אחר מצב המדינות השונות מבחינת התחלואה, וכן הערכת מצב מחודשת פעם בשבועיים לאלו מדינות צריך להינתן פטור מבידוד ומאילו מדינות יש לשלול זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר