דבר המשגיח

כך נערכים ב'אורחות תורה' ל'אלול' • האזינו

בהודעה ששיגר לאלפי תלמידי 'אורחות תורה' על שלל סניפיה, פירט המשגיח את ההיערכות לקראת 'זמן אלול', שיחל ב"יום כיפור קטן" ויסתיים ב"יום כיפור גדול", במתווה קפסולות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מוטי גרין)

בישיבת 'אורחות תורה', המונה אלפי בחורים ואברכים בישיבה ובסניפיה, תתחיל את 'זמן אלול' כמו מרבית עולם התורה - ביום רביעי הקרוב. ימי ה'קורונה' הובילו למסר ואזהרה מיוחדת ממשגיח הישיבה אל התלמידים לפיו ה'אלול' הזה יהיה שונה משנים עברו.

בהודעה שהעביר הגה"צ רבי חזקיהו מישקובסקי נאמר כי בחורים אשר באים לישיבה - מתחייבים שלא לצאת מפתח הישיבה עד לאחר יום כיפור.

"הישיבה כולה, משיעור א' ועד למעלה מהם, מתכנסים בזמן בישיבה, ביום רביעי בשעה 5, יום כיפור קטן", פתח המשגיח את הודעתו.

"צריכים לדעת", אמר המשגיח והוסיף, "אנחנו נשמעים להוראות של משרד הבריאות. בסוף הזמן נדבקו הרבה יחסית. חייבים להישמר".

"הישיבה תתנהל על פי מתכונת הקפסולות", המשיך המשגיח, "מי שבא נכנס ביום כיפור קטן ויוצא ביום כיפור גדול. כל כניסה לבית, חתונות, בר מצוות זה יהיה 'חב לאחרינא', לא יהיה סליחה לזה.

"מי שיימצא תחת קורת גג אחרת - הוא יהיה חייב לחזור הביתה ולעבור למקום אחר. מאוד מבקשים שאסור להתפלל בבתי כנסת מחוץ לישיבה, הכל בין כותלי הישיבה".

המשגיח הוסיף ואמר כי "מקווים שיביא אלול בכנפיו הרבה בשורות טובות. יש תקנון מלא בפנימיות כדי להישמר ולהיזהר. מקווים כולנו להיות באלול בריא, אנשים בריאים, נפש בריאה, והמון סייעתא דשמיא לאלול מוצלח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר