דעה בוידאו

יעקב ליצמן בעט במתנדבים החרדים וחייב לציבור תשובות

גם היום, חודשים לאחר שעזב את משרד הבריאות, ליצמן חייב תשובות לציבור הישראלי בכלל ולחרדי בפרט. מה עמד מאחורי ההתנהלות שלו נגד ארגון המתנדבים של 'איחוד הצלה' (דעה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך. תמונה: פלאש 90)

ארגון שהוקם על ידי חרדים, זהותו חרדית. ארגון שזוכה להערכה על ידי כלל הציבור הישראלי, חרדים, חילונים וערבים. ארגון שמסייע לכלל האוכלוסייה.

עם תחילת דבריי אבהיר: לא, אין לי קשר ל'איחוד הצלה'. אין לי שם חברים, בטח שלא בהנהלה.

במשך שנים הארגון הזה הוחרם על ידי משרד הבריאות. שר הבריאות החליט שלא לשתף איתו פעולה. וזה בזמן ששונאי החרדים בפוליטיקה הישראלית ביקרו מידי שבוע ושיבחו את הארגון המקדש שם שמיים. אבל דווקא שר הבריאות החרדי, יעקב ליצמן, החרים אותם.

עד רגע זה לא מובן מה הסיבה. למה הוא פעל כך. אבל זו דוגמא של נציג ציבור שבעט בבוחרים שלו. נציג ציבור שבחר להחרים אלפי מתנדבים, רובם חרדים.

הגיע שר הבריאות החדש, יואל יולי אדלשטיין, והחל לתקן את העוול המכוער של ליצמן. כמה מביך, אבל זו האמת: שר הבריאות מהליכוד, מסייע לארגון ההצלה החרדי יותר משר הבריאות החרדי.

גם היום, חודשים לאחר שעזב את משרד הבריאות, ליצמן חייב תשובות לציבור הישראלי בכלל ולחרדי בפרט. מה עמד מאחורי ההתנהלות שלך נגד 'איחוד הצלה'.

ונקווה לסיום, שהשר החדש במשרד הבריאות יפעל למען אזרחי ישראל ויאפשר לכלל ארגוני ההצלה לסייע במלחמת הקורונה. והשר החדש במשרד השיכון ידאג באמת לציבור הישראלי והחרדי, ובשקיפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר