למרות הקורונה

היכן ילמדו הילדים של ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ?

חתנו היהודי של נשיא ארצות הברית סיפר על בית הספר היהודי אליו ישלחו את ילדיהם בתחילת שנת הלימודים הקרובה - למרות הנגיף: "הסיכוי שלהם למות מקורונה - אפסי" (בעולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

בני הזוג הנשיאותי, ג'וארד קושנר ואיוונקה טראמפ, הודיעו כי ישלחו את ילדיהם לבית ספר יהודי בשנת הלימודים הקרובה, למרות הקורונה.

התפשטות הנגיף בעולם, הכניסה אנשים רבים ללחץ, והורים מתלבטים האם לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך. ג'ארד קושנר הסביר מדוע החליט לרשום אותם לבית הספר.

"הקורונה משפיעה על האנשים בדרכים שונות. היום אנחנו יודעים על הנגיף הרבה יותר ממה שידענו עליו בעת פריצתו. אין לי כל חשש לשלוח את ילדי לבית הספר".

ג'ארד הוסיף, "הסיכוי של ילדים למות מהקורונה הוא פי שש יותר נמוך מהסיכוי שהם ימותו מהשפעת. אני לא מוצא לנכון, על סמך הנתונים שהיו לנגד עיניי, כי מדובר בסיכון לשלוח אותם".

בית הספר שבו לומדים ילדיו של קושנר, 'מילטון גוסטמן' בוושינגטון, שיגר בימים האחרונים מכתב בן 17 עמודים להורים - עם פירוט כיצד ילמדו בצל הקורונה.

במהלך מסיבת העיתונאים, שיבח קושנר את מדיניותו של חמיו, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטיפול בקורונה, למרות הביקורת שנמתחה עליו בתקשורת המקומית.

לדבריו, "הנשיא נקט בגישה אגרסיבית מאוד ודחף בכל האמצעים שעמדו לרשותו. הנשיא קידם שימוש בטיפולים שונים שהורידו את התמותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר