"א זכות פון אלול"

הגר"ג אדלשטיין בהוראה חדשה: "לפתוח את כל הישיבות"

בגל הראשון של התפרצות הקורונה, הורה ראש הישיבה להשאיר את היכלי הישיבות סגורים, מחשש פיקוח נפש • כעת, הורה לפתוח את כל הישיבות בשלמות, לפי כלל הוראות הזהירות • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, הביע היום (רביעי) - בהכרזה מיוחדת - את דעתו בעד פתיחת כל היכלי הישיבות לקראת זמן אלול הבא עלינו לטובה.

בפתח דבריו, המתפרסמים לראשונה ב'כיכר השבת' אמר ראש הישיבה: "ברוך השם זכינו לסייעתא דשמיא, שבתחילת הזמן עכשיו, אלול, אז מסודר כל הישיבות, עם כללי הזהירות, הישיבות ממשיכות בשלמות".

הגרי"ג הוסיף כי "עד עכשיו היו כל מיני קשיים" - אבל כעת פותחים את כל הישיבות, "בסייעתא דשמיא, א זכות פון אלול, בזכות אלול".

מקורביו של ראש הישיבה, אומרים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "מדובר בהוראה דרמטית מראש הישיבה, שכולם זוכרים איך בגל הראשון של הקורונה (מיד אחרי פורים ואף בתחילת זמן קיץ), ראש הישיבה, הוביל את הקו לציית לכל ההנחיות ולסגור את הישיבות".

"כעת מודיע ראש הישיבה חד משמעית כי כל הישיבות נפתחות בשלמות ולא משאיר מקום לאף מוסד לא לפתוח ולאף תלמיד להחליט להחמיר על עצמו ולא ללכת"..

עוד מוסיפים המקורבים, "כי לא מדובר רק באמירה. ראש הישיבה מביע כעת פומבית את דעתו, אחרי שדאג בתקופה האחרונה עם וועד הישיבות שתחת חסותו, ועם כל ראשי הישיבות לוודא שכל ישיבה תוכל לפתוח זמן אלול וכל בחור ימצא מסגרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר