דרמה ברוסיה

יריבו של פוטין אושפז: "הורעל במהלך טיסה"

אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה ברוסיה והמבקר הקולני של הנשיא פוטין, מאושפז במצב קשה וללא הכרה בבית החולים, לאחר שכנראה הורעל במהלך טיסה פנימית, מכוס תה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מנהיג האופוזיציה ברוסיה אלכסיי נבלני מאושפז במצב קשה בבית חולים בעיר אומסק שבסיביר - כך עדכן היום (חמישי) מנהל בית החולים המקומי, שצוטט בכלי התקשורת.

הדובר שלו עדכנה בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כי נבלני נמצא ללא הכרה, לאחר שלטענתה הוא הורעל במהלך טיסה פנימית, מסיביר למוסקבה.

"אנו מעריכים כי רעל עורבב עם כוס התה שלו. זה הדבר היחידי שהוא שתה היום", הוסיפה הדוברת. בעקבות ההרעלה, נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום בעיר אומסק - שם אושפז.

הדוברת עדכנה כי "הרופאים אומרים שהרעלן נספג מהר יותר כשהוא נצרך בנוזל חם", וסיפרה כי אנשי הצוות שליוו את נבלני הזעיקו את המשטרה לבית החולים.

יצוין כי אלכס נבלני, הוא הדובר הקולני ביותר נגד פוטין בתוך רוסיה, וארגן נגדו בעבר מספר פעמים הפגנות ענק, שפוזרו באלימות על ידי כוחות הביטחון.

בשנת 2018, התמודד לנשיאות מול פוטין, אך וועדת הבחירות פסלה את מועמדותו. נבלני בילה פעמים רבות תקופות מעצר בבתי הכלא, בשל פעולותיו נגד הממשל.

במהלך השנים, נשמעו פעמים רבות טענות על הרעלת מתנגדיו של פוטין, בתוך רוסיה וברחבי העולם. כמה מהם מתו, אחרים ניצלו.

נבלני עצמו אושפז שנה שעברה בבית חולים במוסקבה אחרי שסבל "מתגובה אלרגית חריפה", כאשר לטענת תומכיו - כבר אז ניסו להרעילו, ולהשתיק את פעילותו נגד פוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר