אין גבול

בת ים: עוצרים את כניסת החרדים לחוף הים

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, פרסם תמונות של נשים חרדיות בחוף הנפרד והסביר כי מעתה יאסור כניסת רוחצים שאינם תושבי העיר מחשש שהעיר תהפוך ל'אדומה' (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חוף ים. ארכיון (צילום: יוסי זליגר / Flash90)

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, פרסם בערב שבת תמונות של נשים חרדיות בחוף הנפרד בעיר והסביר כי מעתה יאסור כניסת רוחצים שאינם תושבי העיר מחשש שהעיר תהפוך ל'אדומה'.,

לדברי ברוט: "התמונות האלה צולמו השבוע בחוף הנפרד בבת-ים. רוב הרוחצים - אינם בת-ימים. הם הגיעו מאוטובוסים מערים אחרות, חלקן אדומות מבחינת קורונה.

"הודעתי כעת כי מעתה, ולמשך שלושה שבועות, חופי הים שלנו יהיו פתוחים אך רק לתושבי העיר באופן חופשי, ואורחים מערים אחרות יתבקשו שלא להגיע אליהם".

"עבדנו קשה כדי שבת-ים תהיה עיר ירוקה", נימק ברוט את הצעד המקומם: "ואני לא מוכן לוותר על זה. השוטרים והפקחים שלנו יעצרו אוטובוסים שמגיעים מערים אחרות ולא יאפשרו להם להיכנס למתחמי החוף. בנוסף לחוף הנפרד יוכלו להיכנס 1000 רוחצים בלבד בכל רגע נתון, כדי למנוע צפיפות".

ח"כ משה ארבל פנה למשנה ליועמ"ש, עו"ד דינה זילבר, בפנייתו ציין כי החלטה בעייתית זו המבקשת למנוע מהציבור גישה למשאב טבע ציבורי נעשתה בחוסר סמכות בניגוד לחוק, לפסיקת בג"צ ולשכל הישר ויש להורות בדחיפות לעירייה על ביטולה.

העיתונאית עמליה דואק מ'חדשות 12' צייצה בטוויטר: "קראתי את ההודעה הזו 3 פעמים כדי להאמין. ראש עיריית בת-ים מודיע שלא יכניס לחוף הים את מי שאינו תושב העיר, כי "אלפים מגיעים מבני ברק, אלעד וריכוזים חרדיים אחרים". הוא גם מצרף תמונה. נשמע לי לא סביר (ואולי לא חוקי?) שראש עיר יקבע על דעת עצמו כניסה סלקטיבית לחוף. זה משאב ציבור".

בתגובה כתב ברוט: "אמרתי שיש אלפים שבאים, גם מריכוזים חרדים (לחוף הנפרד) וגם מערים אחרות (לשאר החופים). ובגלל הצפיפות וההדבקות שהיו בחופים, אז הם ייפתחו זמנית לבת-ימים בלבד. הרמיזה כאילו הצעד הזה מכוון רק נגד חרדים היא הטעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר