למדו לקח

'זמן אלול' בישיבה בתל אביב עם "חברה פרטית"

ישיבת יסודות התורה בצפון תל אביב, עברה זמן קיץ קשה ומורכב לאחר שעשרות מתלמידיה נדבקו בנגיף הקורונה. לקראת זמן אלול הישיבה שכרה חברה פרטית • צפו (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הבדיקות בכניסה לישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת 'יסודות התורה' בצפון תל אביב, עברה זמן קיץ קשה ומורכב לאחר שעשרות מתלמידיה נדבקו בנגיף הקורונה, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', לקראת 'זמן אלול' שכרה הישיבה חברה פרטית שתנהל את הלוגיסטיקה.

ישיבת יסודות התורה, העומדת בראשותו של הגאון רבי ברוך צבי לב, שוכנת בשכונת הדר יוסף שבתל אביב, וניצבת בשנים האחרונות בקדמת כותל המזרח של עולם הישיבות הספרדיות בארץ, כשהיא פותחת את זמן אלול עם 400 תלמידים.

כחלק מהפקת הלקחים מזמן קיץ, הישיבה שכרה כאמור חברה פרטית שתנהל את כל הלוגיסטיקה של הקורונה, ובישיבה יש בכל רגע נתון בדיקות קורונה זמניות.

בנוסף, הכשירו בישיבה אוהל ממוזג, עם כל התנאים הנדרשים בכדי לקלוט בחורים הזקוקים לבידוד - במידה ויהיו בשבועיים הראשונים, כאשר כל הישיבה מוחלקת לקפסולות כולל הבית מדרש וחדרי האוכל.

כמו כן, בתוך קמפוס הישיבה בצפון תל אביב נפתחה חנות מכולת, כאשר אין שום אפשרות לצאת ממתחם הישיבה, עד למוצאי יום הכיפורים.

כזכור, בסוף זמן קיץ, הצליחה הישיבה לחזור כמעט לשגרה מלאה, ונערך מעמד נעילת הזמן מרגש במיוחד, כאשר רוב בני הישיבה זכו לערוך בו סיום מסכת נדרים.

ה'סיום' בישיבה בסוף זמן קיץ
אחד הבחורים בישיבה סיפר ל'כיכר השבת' כי "המסכת הזו נלמדה על ידי הבחורים במסירות נפש של ממש, כפשוטו, במקומות שונים; בישיבה, בבית, במלונית בכפר תבור ובמלונית בערד".
"לאחר סיום המסכת, אמרו כל בני הישיבה 'נשמת' על הזכות הגדולה שלמרות הקורונה הצליחו לסיים את הזמן בישיבה ולגמור את המסכת מכריכה לכריכה", סיים הבחור בהתרגשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר