"עם סכין בגודל חרב • צעקו: מחבל"

פיגוע רצחני: חרדי נדקר למוות בידי פלסטיני בפתח תקווה

אדם בן 39 נפצע באורח אנוש לאחר שתושב השטחים דקר אותו באכזריות שוב ושוב בכל חלקי גופו; צוותי ההצלה פינו אותו לבית חולים תוך החייאה, ושם נקבע מותו • המחבל נתפס (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א. תמונות: דוברות הצלה פתח תקווה)

פיגוע: באירוע דקירה שהתרחש בצהרים (רביעי) בפתח תקווה, נרצח אדם אחד, תושב העיר בן 39.

על פי הפרטים הראשוניים, עוברי אורח הם שרדפו אחר הדוקר והשתלטו עליו עד להגעת המשטרה, שעצרה אותו, תוך כדי שמכל עבר נשמעות קריאות 'מחבל'.

קובי פוקס, תושב העיר, סיפר למעריב: "ראיתי אזרח רודף אחרי הדוקר. האזרח צעק 'מחבל, מחבל' והפיל אותו. הדוקר לא הצליח לרוץ רחוק. המשטרה הגיעה ועצרה אותו".

"מבחינתי", הוסיף עד הראיה בהתרגשות, "הגיבור של היום הוא הגבר שהוציא את האלה. הדוקר, בעל חזות ערבית, היה עם סכין בגודל של חרב".

הסכין המגואלת בדם (צילום: דוברות המשטרה)

שלמה אבידן, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שנדקר, ללא הכרה. הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון במצב אנוש, תוך המשך פעולות החייאה".

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש, סיפר: "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים, והעלינו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קריטי".

מפקד תחנת משטרת פ"ת מתאר (צילום: דוברות המשטרה)

פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן הוסיפו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים, שכלל חבישות, עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה, לבית חולים".

במשטרה עדכנו, כי "מממצאי החקירה עולה כי החשוד תושב שכם בן 46 המחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את הקורבן בסכין ולאחר מכן נע לעבר הצומת. כוח משטרה שהיה סמוך לצומת עצר את החשוד ומצא על גופו את הסכין. ממצאי החקירה מעלים חשד למניע לאומני".

ישראל גודלבסקי, מפקד זק"א שרון, סיכם: "לצערי, הרופאים בבית החולים בלינסון נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע כבן 40, לאחר פעולות החייאה ממושכות".

"עם סיום חקירת המז"פ בזירה, הגענו לחלוק כבוד אחרון לנרצח. הזדעזעתי מהמראות הקשים. בכאב ובדמעות טיפלנו בכבוד המת; באיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה", הוסיף גודלבסקי.

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: יחזקאל איטקין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר