אדום לגמזו

גמזו, אנחנו לא שפני ניסיונות שלך // ישי כהן

נראה שפרויקטור הקורונה לקח פרויקט להרוס את האמון של המגזר החרדי במשרד הבריאות. החרדים צריכים לצאת ולהפגין, להגיד לרוני גמזו - עד כאן, אנחנו לא שפני ניסיונות (טור דעה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

המומחים שהתייצבו לדיון בקבינט הקורונה טענו כי סגר מקומי על הערים האדומות לא יעיל, סגר שכזה בסך הכל דוחה את הסגר הכללי בכמה ימים ותו לא.

אבל פרויקטור הקורונה לא קיבל את העמדה. מבחינת רוני גמזו צריך סגר על הערים האדומות, כאן ועכשיו. למה? ככה. למרות שהוכח שסגר שכזה לא הועיל. רוצים דוגמא? הסגר על ביתר, שהיה סגר צודק אך לא חכם. בפועל התחלואה בעיר לא ירדה.

כן, בנושא הקורונה והמגזר החרדי אני סומך על אריה דרעי. הפוליטיקאי היחיד שלקח אחריות ושימש כפרויקטור של המגזר. הוא ידע לתמוך בסגרים כשאכן היה צריך. אם דרעי אומר שהסגר המקומי לא יעל במצב הנוכחי, אני סומך עליו. כן, גם אם עיתונאים מטעם יתקפו שהוא עושה זאת בכדי למנוע סגר על המצביעים שלו.

מאז שפרויקטור הקורונה נכנס לתפקידו נראה שהוא לקח כפרויקט אישי להרוס את האמון של המגזר החרדי במשרד הבריאות. כל עוד לא ימונה פרויקטור המכיר את המגזר ויודע להתנהל מולו - איש לא יאמן לכם.

אנחנו, הציבור החרדי, צריכים להדליק נורה אדומה לרמזור האדום של גמזו. אם יוחלט על סגרים על הערים החרדיות, אנחנו צריכים לצאת ולהפגין, בכפוף לחוק. להגיד לרוני גמזו, עד כאן. אנחנו לא מאמינים בך. ואל תחששו, התקשורת לא תתקוף אתכם, הרי בהפגנות בלפור הוכח - לשיטתם - שאין הדבקות.

עושים נכון ראשי הרשויות החרדים שמנתקים קשר עם פרויקטור הקורונה. אנחנו לא שפן הניסיונות שלך.

אם אתה מגביל את התפילות בימים הנוראים - תציג דוחות כמה תחלואה יש בבתי הכנסת, או שיתכן שבאמת בתי הכנסת אינן מדגרות קורונה כפי שנח לכם להציג אותן?

ולסיום, נראה שוב, שבסיוע גמזו, התקשורת הישראלית חוזרת להאשים את המגזר החרדי בתחלואה. גם אם זה לא מסתדר עם העובדות. כמו התחלואה בעולם הישיבות ואי בציוע הבדיקות. גמזו והתקשורת תקפו. בפועל במשרד הבריאות הפתיעו וחשפו שלא דרשו לבצע בדיקות, זו הייתה דרישה של ראשי הישיבות. וגם התחלואה שם לא מדאיגה, התלמידים הרי לא יוצאים הישיבה עד כיפור, וגם אז הם לא יצאו לפני בדיקת קורונה.

ולך רוני גמזו. אם אתה רוצה שננסה להאמין לך, בוא תדבר איתנו. עם הציבור החרדי. לא עם העיתונאים, ובטח שלא בתקשורת החרדית. אל תסתתר מאחורי מצלמת הזום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר