אסון כבד

ההרוגה בתאונה בדרך לנתיבות: מרת תמר שטרית ע"ה

בקהילה התורנית בנתיבות מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, על הסתלקותה בחטף של מרת תמר שטרית, שנהרגה בתאונה הקטלנית אמש בדרך לעיר, והיא בת 40 בלבד (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תמי ע"ה עם בעלה הרב מאיר, הפצוע (ללא קרדיט)

הלם בקהילה: בשעות אלו מתפרסמת בעיר נתיבות הבשורה הקשה על מותה בטרם עת של מרת תמר שטרית, אם לשלושה ילדים, שנהרגה אמש בתאונה בכביש 293, בה נפצעו בעלה ובתה.

המנוחה ע"ה, בת 40, היתה מוכרת כאשת חסד בקהילה התורנית שבמערב העיר, ובכלל, כאשר היתה עורכת בחינם חתונות בביתה לזוגות מעוטי יכולת או כאלו שנתקלו בקשיים מסוגים שונים.

צרכיהם של הזוגות הללו הגיעו לידיעתה בעקבות עבודתו של בעלה מאיר כרב מחלקת הנישואין באופקים ומגיש תכנית שו"ת בהלכה ברדיו "קול נתיבות', ובעבר הרחוק יותר כרב בית החולים ברזילי שבאשקלון.

לצד ההיערכות להלוויה הכואבת, שתיערך בשעה 18:00 בבית העלמין בעיר, מתמודדת כעת משפחת שטרית עם פציעתם בתאונה, באורח בינוני, של הבעל והנערה בת ה-16, האלמן והיתומה הטריים המאושפזים בבית החולים סורוקה.

זירת התאונה הקטלנית (מתוך קבוצת 'החדשות')

יצוין, כי באזור שורר תסכול רב מהנעשה בכביש בו אירעה התאונה, כביש 293 המחבר בין ערי מערב הנגב לכביש 6 דרך צומת בית קמה, שרק לאחרונה אירעה בו תאונה קשה נוספת, שגבתה את חייהן של מספר הרוגות.

ב'מעריב' פורסם, כי הקבלן האחראי על עבודות הפיתוח בכביש החשוך והמפותל, נתון תחת פרוטקשן של בדואים, ובשל כך פסקו בו העבודות שאמורות להפוך את 'הכביש האדום' לבטיחותי יותר.

(צילום: קבוצת 'בט"ש וחירום')

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר