מכתב חריף

נתניהו לאופוזיציה: "אתם עלולים להביא לאובדן חיי אדם"

קריאתו של ליברמן למרי אזרחי מנוצלת על ידי נתניהו לשיגור מכתב חריג ללפיד, עודה, ליברמן ובנט, בו הוא כותב: "התבטאויות חסרות אחריות מצידכם פוגעות במאבק" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו ועודה. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר היום (שני) מכתב נוקב לראשי מפלגות האופוזיציה, תחת הכותרת "פגיעתכם במאבק של מדינת ישראל בקורונה והעידוד לאנרכיה".

במכתב, שנועד לחברי הכנסת יאיר לפיד, איימן עודה, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן נכתב: "בחודשים האחרונים, מתמודדת מדינת ישראל במאבק העולמי נגד התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת מאבק זה, יזמנו צעדים כלכליים ובריאותיים המתבקשים במצב החירום ומצריכים שיתוף פעולה מכלל הציבור".

"ראיתי בצער ודאגה", הוסיף נתניהו, "התבטאויות חסרות אחריות מצידכם אשר מחלישות, מפלגות ופוגעות באחדות הציבור במאבק בקורונה. התבטאויות מסוכנות וחסרות אחריות מצד נציגי ציבור עלולות להביא לאי-ציות להנחיות משרד הבריאות והמשטרה - וכתוצאה מכך לאובדן חיי אדם".

לדברי ראש הממשלה, "בשעה זו, בה אנו פועלים יומם וליל לנצח את המגפה, אני מצפה מכם לחדול מהתבטאויות אלה, לגלות אחריות, ולהבהיר לציבור שיש לקיים את ההנחיות במלואן. רק כך נוכל לשמור על הבריאות, על החיים ועל הכלכלה".

קריאת המרי האזרחי של ליברמן (צילום: דוברות. תמונה: Tomer Neuberg/Flash90)

מכתבו של נתניהו בא כמובן על רקע קריאת ליברמן לציבור למעין מרי אזרחי, כאשר אמר כי "נתניהו הקריב את בריאות הציבור על מזבח שמירת הקואליציה ולכן כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל. לכן אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר, ולא בהתאם להנחיות הממשלה".

מכתבו של ראש הממשלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר