נדבק בנגיף

אבל בירושלים: הגאון רבי בניה נבנצל זצ"ל

אבל כבד בירושלים עם פטירתו הערב של הגאון רבי בניה נבנצל זצ"ל, ראש כולל ור"מ בישיבת 'חיי משה', לאחר שנדבק בנגיף הקורונה בבית הכנסת, והוא בן 57 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרב נבנצל זצ"ל (באדיבות המשפחה)

אבל כבד בירושלים עם פטירתו הערב (שלישי) בבית החולים 'הדסה עין כרם' של הגאון רבי בניה נבנצל זצ"ל, ראש כולל ור"מ בישיבת 'חיי משה', מחסידי טאלנא אשדוד ומהמתפללים הקבועים בבית הכנסת 'הר צבי' בירושלים.

המנוח, בנו של הגאון רבי אביגדור נבנצל, אושפז לפני כחודש וחצי בבית החולים לאחר שחלה הידרדרות במצבו הבריאותי בשל כך שנדבק בנגיף הקורונה, ומאז מצבו הוגדר קריטי תוך שרבים ממכריו ומתלמידיו התפללו לרפואתו השלימה.

הערב, כאמור, השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ותלמידיו הרבים, והוא בן 57 בפטירתו.

אחד מתלמידי הישיבה מספר ל'כיכר השבת' כי "הרב נבנצל היה שוקד על תלמודו ומשמש כמשיב עבור הבחורים - מרגע שהיה מגיע לישיבה כמעט ללא הפסקה. זה אדם שהאיר פנים לתלמידיו, והיה נערץ על כלל הבחורים".

עוד הוא מספר כי רבי בניה זצ"ל היה מקפיד להתנהג בענווה יתירה, תוך שהוא היה בורח מן הכבוד, וכי הפעם האחרונה שבו הגיע להיכל הישיבה היה לפני חג הפורים, טרם פרוץ נגיף הקורונה בישראל, ומאז לא זכו הבחורים לראותו עוד שוקד על תלמודו.

כזכור, לאחר שאושפז סיפר מכר המשפחה בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "ר' בניה היה בריא כמו שור, וללא שום מחלות רקע, תוך שהוא מקפיד מאוד על כל הנחיות הזהירות, אך ככל הנראה נדבק בבית כנסת אליו יצא להתפלל לאחר תקופה ארוכה שבה שהה בביתו".

הלוויה תצא בחצות הלילה מישיבת 'חיי משה' ברחוב קצנלבויגן 47, שכונת הר נוף ירושלים, בדרכה להר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר