חגגו בניגוד להנחיות

כך פיזרה המשטרה חתונה המונית • תיעוד

כוחות משטרה ולוחמי מג"ב פינו חתונה בכפר עילוט בה השתתפו כ-350 אנשים ללא ששמרו על ההנחיות. בנוסף חתן ואב הכלה שערכו חתונה בניגוד להנחיות - עוכבו (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)
דברי מ"מ המפכ"ל, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות המשטרה שפעלו לאכיפת הנחיות משרד הבריאות זיהו אולם אירועים בכפר עילוט שבו התקיימה חתונה.

כוחות משטרה ולוחמי מג"ב נכנסו לאולם וזיהו כי ישנם כ-350 אנשים באירוע שלא שמרו על ההנחיות.

השוטרים פיזרו את האנשים שנכחו באירוע וסגרו את אולם האירועים. לבעל האולם נרשם דו"ח על סך 5000 ש"ח ולאחר שימוע שנערך הוצא צו סגירה לאולם למשך 30 יום.

בנוסף, שלשום בכפר דיר אל אסד התקיימה חתונה המונית בהשתתפות של מאות אנשים, למרות שיחת הבהרה, שהתקיימה קודם לאירוע עם בעל השמחה, אבי הכלה, שבה הוסבר, כי במידה ויקיימו את הארוע שלא בהתאם להוראות, יפעלו כנגדם באכיפה לרבות פתיחה בחקירה פלילית.

החתונה בכפר דיר אל אסד (צילום: דוברות המשטרה)

כאמור, האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות ואמש עוכבו החתן ובעל הבית שבו התקיימה החתונה (אביה של הכלה) והובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

אמש פעלו כוחות משטרת ישראל ביישום החלטת הדרג המדיני להטלת הגבלות תנועה בעשרות ישובים שהוגדרו כאזורים אדומים ברחבי הארץ.

אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים נפרסו במוקדים השונים לצורך ביצוע חסימות וסיורים במטרה לבצע פעילות פיקוח, אכיפה והסברה של הגבלות התנועה שנקבעו.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, סיור בערים אלעד וטייבה, זאת בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות המשטרה באזור, ביחד עם ראש עיריית אלעד ישראל פורש וראש עיריית טייבה עו"ד שועאע מנצור וצוותיהם, ניצב עמי אשד מפקד מחוז מרכז וקציני המחוז וכן קציני פיקוד העורף.

דברי מ"מ המפכ"ל, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הסיור נפגש מ"מ המפכ"ל עם השוטרים והשוטרות בחסימות השונות וקיים שיח עם ראשי הרשויות ומפקדי הגזרות.

מדברי מ"מ המפכ"ל: "אנו נמצאים בתקופה מורכבת וקשה כחברה וכמדינה ומתמודדים מזה זמן ממושך מול נגיף הקורונה. המשטרה פועלת ליישם את החלטות הדרג המדיני ולכן החל מהערב נפרסו אלפי שוטרים ושוטרות בערים האדומות במטרה לשמור על החוק והסדר. לצד אכיפה אנחנו נתמקד בשיח ובהסברה על מנת לצמצם את התחלואה ונפעל בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות מתוך אמונה שיחד עם האזרחים נוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אני קורא לציבור להישמע להוראות השוטרים וליישם את ההנחיות כי רק ביחד ובשיתוף פעולה נצליח לשמור על הבריאות של כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר