'אירוע רב משתתפים'

חקירת משטרה בעקבות החתונה ההמונית של סערט ויז'ניץ

כשהם עטויי מסכות על פניהם, התכנסו אמש אלפי חסידי סערט ויז'ניץ וביאלא באולם בחיפה, לשמחת נישואיהם של נכדי האדמו"רים; המשטרה פתחה בחקירה, בחשד להפרת הנחיות הקורונה (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(תמונות: מתוך השידור החי ב-c-live)

המשטרה פתחה היום (רביעי) בחקירה בעקבות חתונת נכדתו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שנערכה אמש בחיפה, בה השתתפו המוני חסידים עטויי מסכות, בצפיפות ובתוך אולם סגור.

מדובר בשמחת הנישואין לבתו של הרה"ח ר' יואל קרויס, חתנו של הרבי מסערט ויז'ניץ, עם נכדו של האדמו"ר מביאלא לוגאנו. בשל הקורונה נדחה מועד החתונה מספר פעמים, ונקבע לבסוף לי"ט אלול.

כידוע, העוצר הלילי שהחל אמש לא הוטל על העיר חיפה, אך עריכת חתונה באופן שכזה היתה כרוכה לכאורה בהפרת תקנות הקורונה הכלליות על איסור התקהלות וחובת שמירת מרחק בין אחד לשני.

בחתונה השתתף גם סגן שר החינוך מאיר פרוש (יהדות התורה), שמלשכתו יצאה התגובה הבאה: "סגן השר השתתף בחתונה שהתקיימה אתמול בערב במשך דקות ספורות בלבד. סגן השר קורא לציבור להתנהל ולהישמע להוראות גורמי הבריאות".

מדוברות המשטרה (חוף) נמסר, כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה לבחינת נסיבות אירוע הלילה בחיפה, בו עולה חשד לקיומה של חתונה רבת משתתפים בניגוד להנחיות. בכוונת המשטרה לחקור את המקרה ביסודיות, בסיומה יוחלט על אופן האכיפה בהתאם".

החתונה בבעלזא (צילום: כיכר השבת)

כזכור, חקירות משטרה דומות, שנפתחו לפני מספר שבועות בעקבות אירועים המוניים בחסידויות אחרות, החלו ברעש גדול והסתיימו במתן כמה קנסות או התפוגגו לאיטן.

כך לדוגמה בשמחת חתונת נכדו של האדמו"ר מבעלזא שנערכה בקרית החסידות שבירושלים, שעל ארבעה ממארגניה הושתו קנסות של 5000 שקל כל אחד.

ב'כיכר השבת' נחשף כי חקירה אחרת נפתחה בעקבות טיש ההכתרה המדובר של האדמו"ר מסאדיגורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר