התפללו לרפואתו

גילתה ברשת שבעלה נפצע מירי: "הילדים פרצו בבכי"

רבקה ביטון, אשתו של הרב אשר ביטון, שנפצע אתמול מירי הרקטות על העיר אשדוד, סיפרה כיצד גילתה עם ילדיה על האירוע הקשה, ומבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו (חדשות)

(צילום: באדיבות המשפחה)

הרב אשר מסעוד ביטון, שנפצע אתמול מירי הרקטות מרצועת עזה לעיר אשדוד, עדיין מאושפז בבית החולים, שם הוא נמצא במחלקת טיפול נמרץ, אך כבר אינו בכלל סכנה.

אשתו, רבקה ביטון, שוחחה היום עם כלי התקשורת, בהם חדשות 12 ואתר ווינט, להם סיפרה כיצד גילתה עם ילדה כי בעלה נפצע מהרקטות.

מתברר כי היא ראתה בקבוצת הוואטספ תמונה מזירת האירוע. הילדים התחילו לבכות 'אמא זה הרכב של אבא'", שחזרה רבקה.

"התקשרתי לטלפון שלו ולא היה מענה. פתאום מישהו לחץ על הטלפון ושמעתי צעקות ומשטרה ואמבולנסים. טסתי לשם. ראינו שהרכב עם חלונות מנופצים והתחלתי לצרוח שזה לא יכול להיות. הגעתי לפה, לא ידעתי איפה הטלפון של בעלי ולמה אף אחד לא עונה. לא הודיעו לנו מה קרה, הייתי צריכה להגיע לשם בעצמי".

"ראינו שזה האזור ואת הרכב שלו עומד שם עם חלונות מנופצים. צעקנו ואמרנו שזה לא יכול להיות. כשהגענו לזירה, אמרו לי לא להיכנס לזירה. הבן שלי שבא איתי צעק ובכה ואמר לשוטרים: 'זה אבא שלי, תנו לי לעבור!".

היא הוסיפה כי בעלה נפצע מרסיסים רבים. "הוא שכב על הרצפה עם היד על הראש, יש לו הרבה פגיעות פנימיות. אני עדיין בהלם ומרגישה כמו באיזה סיוט שעוד לא התעוררתי ממנו".

לסיום, ביקשה להתפלל לרפואת בעלה. "הוא הלך לעשות מצווה גדולה, לחלק למשפחות נזקקות לחם. כמו כל ערב, הוא אוסף את הלחמים ומחלק למשפחות. אנחנו מקווים שבזכות המצוות האלה הוא יקבל רפואה שלמה".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הרב אשר מסעוד בן שבה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר