הכלה שנפצעה

אבי בן ישראל מתחנן: "תתפללו על אורית בת אביבה"

זמן קצר לאחר שנכנסה לניתוח ארוך - בניסיון להציל את רגלה שנקטעה מנפילת העץ בבני ברק, מבקש הזמר אבי בן ישראל בשיחה עם 'כיכר' שכולם יתפללו עבור הכלה של בנו: "תרגישו שזו הבת שלכם" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
זירת הנפילה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"אני מתחנן מכולם לקרוע שערי שמים ולהתפלל עבור אורית בת אביבה", כך מבקש הערב (שלישי) הזמר אבי בן ישראל, בשיחה עם 'כיכר השבת', בעקבות פציעתה של כלתו.

כפי שדווח מוקדם יותר, הכלה, אורית בת אביבה, שנישאה רק לפני כשלושה חודשים לבנו של אבי בן ישראל, נפצעה באורח קשה, כאשר הלכה ברחוב הלוחמים בבני ברק, בעקבות עץ שקרס עליה.

לאחר טיפול ראשוני בזירת התאונה היא פונתה עם קטיעת רגל ובמצב קשה לבית החולים 'שיבא' בתל השומר

בשיחה עם 'כיכר השבת, אומר הזמר אבי בן ישראל כי "מדובר בכלה של הבן שלי, בת 18 וחצי, הזוג הזה התחתן לפני שלושה חודשים. היא הלכה ברחוב ועץ קרס על הרגל שלה ונאלצו לכרות לה את הרגל".

"לפני זמן מה היא נכנסה לניתוח ארוך של 7 שעות בבית חולים תל השומר, בניסיון להציל את מה שאפשר ברגל, אנחנו אופטימיים מאוד", אומר בן ישראל.

בן ישראל מוסיף ופונה לגולשים בתחינה: "אני מתחנן מכולם לקרוע שערי שמים ולהתפלל עבור אורית בת אביבה, תרגישו שזו הבת שלכם, תעזבו הכל ותתפללו לרפואתה, כל ישראל ערבים זה לזה. לא לחינם אנחנו אומרים: 'זכרנו לחיים טובים', כמה משמעות זה מקבל בימים האלו שבין כסה לעשור. תודו להשם על כל רגע ורגע שאתם בריאים".

התפללו לרפואתה של הכלה הצעירה אורית בת אביבה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר