יונתן שטרן ולייזר ברוק בדואט מרגש: אני לדודי

במשך עשור היא כתבה למגירה וכעת יוצא סינגל הבכורה של הכותבת והיוצרת שולמית דמבז בביצוע אמן האקאפלה יונתן שטרן והחזן לייזר ברוק. עיבוד מוזיקלי: עדי נתנאלי (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

סינגל בכורה לכותבת והיוצרת שולמית דמבז - "אני לדודי", שיר ברוח ימי הרחמים והסליחות. דמבז המתגוררת בנתניה, החלה לנגן בגיטרה וליצור בגיל מאוחר יחסית ומאז היא לא עוצרת. היא הספיקה לכתוב למגירה בעשור האחרון מאות שירים מקוריים ולחנים למילים מהמקורות.

זה השיר הראשון של דמבז שיוצא בצורה מסודרת, מתוך תקווה ואמונה שאחריו יגיעו שירים נוספים לקהל הרחב ולא רק לחברותיה ומשפחתה שנהנים מהשירים כבר עשור.

למלאכת השירה נבחר הזמר ויוצר האקאפלה המשובח, יונתן שטרן, שהחליט הפעם לשיר דווקא עם עיבוד מוזיקלי. למלאכת העיבוד וההפקה המוזיקלית נבחר המעבד הנודע עדי נתנאלי, ששילב בעיבוד את מיטב הדגימות המשובחות שלו. את השיר תיבל שטרן בעיבוד קולות כהרגלו.

בשל אווירת הימים הנוראים של השיר, החליט שטרן לחבור לידידו משכבר ימים, החזן המוכשר לייזר ברוק, שכבר עשה בעבר כמה דואטים מצליחים יחד עם שטרן, ובימים אלו ניגש באופן קבוע לפני התיבה. קולו הייחודי של ברוק והרגש בשירתו מעניק למילים את האווירה הכל כך מיוחדת של "המלך בשדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר