מובילה טרדנים עולמיים

האשה שעשתה מהפך בעולם התכשיטים

אחרי שנים שבהן התכשיטנית המוכרת מלכי שטרן, הסתובבה בתערוכות בינלאומיות והפכה לשם דבר בתחומה, היא מספרת, איך לדעתה אפשר לחוות חוויית קנייה אישית וקרובה גם באון ליין ולמה תכשיט זה הרבה מעבר לפריט אופנתי (תכשיטים, מקודם)

הכל מיוצר באירופה, במפעלים העובדים עם חומרים אצילים בלבד (צילום: יח"צ)

מלכי שטרן, בעלת המותג החדש MIO MAY, "התכשיט שלך, מספר את הסיפור שלך. זה הפריט הכי סנטימנטלי באאוטפיט שלך. לכן, אני מייחסת לו חשיבות כזו גדולה ומשמעותית".

מלכי שטרן, בעלת המותג החדש MIO MAY

אחרי ששנים, היא פגשה אלפי נשים שרצו לשמוע את דעתה האישית, כאנינת טעם וכמי שמבקרת בתערוכות התכשיטים הכי נחשבות ברחבי העולם ואפילו מובילה טרדנים עולמיים בענף, פרצה לתודעה עם המותג אמדוריה, שנסגר לאחרונה ואת מקומו תפס המותג MIO MAY.

אני מקדישה שעות מסוימות להתאמה אישית

מלכי החליטה להיפתח גם לעולם האון ליין, אליו נשואות עיני האנושות כולה "אין ספק שזהו צעד אמיץ עבורי. אני מאד אוהבת להיות הכי קרובה ללקוחות שלי, להקשיב להן, לראות אותן, לחוש את האישיות שלהן ולהתאים להן את התכשיט שהכי הולם אותן. כביכול, נראה שברכישות האון ליין, נאבד את הערך המוסף הזה. לכן, חשבתי על דרכים יצירתיות, איך לאפשר לקהל הלקוחות שלי מצד אחד את הנגישות והנוחות של הקנייה דרך אתר, כולל המחירים המיוחדים ששווים לכל כיס, ועם זאת כן להיות שם בשבילן. אני מקדישה שעות מסוימות להתאמה אישית, על ידי צילומים והתכתבות בווצאפ או וידאו זום, והחוויה היא חווית קנייה אישית ופרטנית לכל דבר ועניין".

את ההשראה לעיצוב התכשיטים שלה, היא שואבת מכל מה שמתרחש סביבה,ההשראה מתחילה בדברים הפשוטים בחיינו, כמו טיול ברחוב וצפייה בארכיטקטורה עוצרת נשימה, כמו הרגע בו השמש שוקעת ונבלעת בים, כמו ריקוד ספונטני של הילדים בסלון, כמו מפגש עם מכרה אהובה. חשוב לה לעצב באופן על זמני, כדי שהתכשיט ילווה את האשה לאורך החיים, וקהל הלקוחות שלה הוא מאד קלאסי, נשים אנינות טעם, אלגנטיות שמבינות עניין ובעיקר מפרגנות לעצמן. היא מקפידה לשמור על ייחודיות הקולקציות ומייצרת עיצובים באופן בלעדי למותג בהשראת עולמות התוכן של הקהל שלה.

מלכי, לא מתפשרת על איכות החומרים "לכן, הכל מיוצר באירופה, במפעלים העובדים עם חומרים אצילים בלבד ובטכנולוגיות מתקדמות. אנחנו עומדים בהתחייבותנו על עמידה בתו התקן של כל המוצרים שלנו".

כשמלכי מדברת, כמעט אי אפשר לזהות שמדובר בעולה חדשה. היא נולדה בבלגיה, בת לאנשי עסקים. כבר כילדה, נהגה להסתובב בעולם וספגתי את האווירה העסקית. תמיד אהבה את זה. הסתובבה במקומות מיוחדים ברחבי אירופה ולא מפתיע שמהר מאד זנחה את מקצוע החשבונאות אותו למדה.

ואכן, בזכות האישיות התוססת שלה, הכריזמה, הראייה האנליטית ויותר מכל- היכולת שלה לזהות הזדמנויות וטרנדים אופנתיים באופן נדיר ופנומנלי, היא הפכה לשם דבר בתחומה.

לטענתה, כל אישה ראויה לתכשיט שיספר את סיפורה "ערכי המותג מדברים באהבה וחום לקהילות נשים רבות מכל הגילאים, הצבעים והדתות, מחברים ונוגעים בסיפורה של כל אישה ומגשימים את חלומותיה".

במשך שש שנות הקריירה הנוכחית, מלכי עובדת עם יצרני התכשיטים המובילים והקיפה את עצמה בצוות חזק השולט בכל תהליכי הייצור והאספקה, משלב העיצוב ועד הגעת הפריט ללקוחה הסופית. כל פריטי המותג עשויים כסף טהור ומצופים זהב. אבני החן הצבעוניות המזוהים עם אישיותה הקורנת של מלכי, מגיעות מהטבע ומשובצות באופן מדויק וללא הדבקה. תוכלו למצוא גם פנינים אמתיות בצורתן הטבעית, ואלמנטים מקוריים שלא נראו כמותם בארץ. "לא אגזים אם אומר שהתכשיט מעניק לא רק זוהר ויופי אלא גם אומץ. כן. את האומץ להיות מי שאת- בטוחה, הישגית, קלאסית ואופנתית".

למלכי, חשוב לא פחות, נושא האמון. לצערנו, בעולם המסחר המקוון, יש הרבה פעמים אכזבות: רואים תמונה מסוימת, רוכשים ואז מקבלים מוצר אחר לחלוטין. אצל מלכי, רמת האמינות היא ראשונה במעלה. האיכות והיופי שאנחנו נראה במציאות זהים למה שראינו בתמונה שגרמה לנו לרכוש את התכשיט ב MIO MAY. ההישג הכי גדול של מלכי הוא האמון הגדול שהלקוחות שלה מייחסות כלפיה. זה מרגש ומוכיח שתמיד ההוגן מרוויח יותר והאמינות היא הבסיס להצלחה.

היכנסו לאתר >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר