"היא לא מפסיקה לבכות"

מקומם: שוטרים היכו קשות בחורה - בגלל אי עטיית מסכה

בחורה חרדית שיצאה מפתח ביתה ללא המסכה אותה שכחה, סירבה להזדהות בפני השוטרים אשר ביקשו לקנוס אותה כפי החוק • בתגובה, היכו אותה באכזריות - עד לבוא המפקד ששחררה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אכיפה מוגזמת? זה קרה ביום חמישי האחרון, אז יצאה בחורה חרדית צעירה מביתה בירושלים - והותקפה באלימות על ידי שוטרים, עד שהמפקד הגיע ושיחרר אותה.

התיעוד הקשה, שהגיע לידי 'כיכר השבת', התרחש ברחוב ניסן בק בירושלים, הנמצא בסמיכות לצומת 'בר אילן' הידועה.

בחורה חרדית, יצאה ככל הנראה רק כדי לסדר משהו קטן בבית, והיא שכחה את המסכה בבית, כאשר בכל העת - הייתה בסמיכות למקום מגוריה.

מספר שוטרות שהיו באזור, הבחינו בבחורה וביקשו ממנה תעודת זהות - כדי לרשום לה דוח עם קנס כספי, בהתאם לחוק.

הבחורה ענתה לשוטרים כי יצאה רק לרגע מהבית, וכי תעודת הזהות שלה אינה ברשותה. השוטרות לא הסתפקו בתשובתה, ואמרו לה כי הם מתכוונים לעצור אותה.

הבחורה הצעירה נלחצה מאוד מההיתקלות הבלתי מתוכננת עם המשטרה, ופתחה במנוסה מהמקום, תוך שהשוטרות רודפות אחריה.

לאחר שתפסו אותה, החלו להכות אותה בצורה אכזרית וקשה, כולל משיכת השערות וחבטות באזורים שונים בגופה.

עוברי אורח שהיו במקום, ניסו לסייע לבחורה והחלה מהומה במקום. השוטרות הזעיקו תגבור ובמקום התפתחה מהומה - והכל בשל אי עטיית מסכה כנדרש.

שכנים של המשפחה מספרים ל'כיכר השבת': "הבחורה המסכנה יושבת שבורת לב בבית ולא מפסיקה לבכות ולתהות למה זה הגיע לה כל המהומה והאלימות המיותרת הזו, והיא באמת מצפה להתנצלות כנה של המשטרה".

בתגובה, נמסר מדוברות המשטרה ל'כיכר השבת' התיעוד הבא, עם טענה להשתלשלות אירועים שונה מהמתואר בכתבה מפי עדי הראייה:

(צילום: דוברות המשטרה)

"מדובר בטענות סרק ובמצג שווא של האירוע שכן דווקא השוטרות הן אלה שספגו אלימות מצד האזרחים שהתקהלו במקום. 3 שוטרות אף נפצעו באורח קל מדחיפות ואלימות שהופנתה כלפיהן".

"האירוע כולו החל לאחר שהשוטרות שפעלו לאכיפת תקנות משרד הבריאות, הבחינו בצעירה כבת 17 ללא מסכה. כפי שנראה בסרטון המצורף, לאחר שפנו אליה היא סרבה להזדהות, נמלטה בריצה והכתה שוטרת שאחזה בה בידה".

"השוטרות שרדפו אחריה מצאו עצמן מוקפות בתושבי המקום, חלקם אף תקפו אותן וסייעו לחשודה להמשיך ולהימלט. משהתברר מקום מגוריה של החשודה הכוח עזב את המקום ולאחר זמן קצר חזר, עיכב את החשודה לתחנת המשטרה, ניתן לה קנס בגין אי עטיית מסכה ואף נעצר חשוד נוסף בחשד לתקיפת שוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר