"חלש נורא"

ראש ישיבת 'באר יעקב' ורעייתו נדבקו בקורונה

ראש ישיבת 'באר יעקב' הגאון רבי דוד יצחק שפירא ורעייתו נדבקו בנגיף ה'קורונה'. תלמידיו בשיחה עם 'כיכר השבת': "תתפללו, רה"י חלש נורא, המצב לא פשוט" (עולם הישיבות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגאון רבי דוד יצחק שפירא (צילום: באדיבות המצלם)

דאגה בישיבת 'באר יעקב': ראש הישיבה הגאון רבי דוד יצחק שפירא ורעייתו הרבנית רחל חלו בנגיף הקורונה, וזקוקים לרחמי שמים, זאת לצד עשרות מתלמידי הישיבה שנדבקו גם הם.

ראש הישיבה בן ה-74 חלה בערב חג הסוכות בקורונה יחד עם רעייתו הרבנית. מצבו של ראש הישיבה טוב, אך בסביבתו נרשמת דאגה רבה בשל גילו המבוגר.

הגרד"י שפירא ורעייתו הרבנית נמצאים בביתם שבקרית הישיבה בבאר יעקב. ביום טוב ראשון של סוכות ירד ראש הישיבה להתפלל עם תלמידי הישיבה החולים אף הם ושוהים בישיבה.

בישיבת באר יעקב ישנם כ-100 חולים בנגיף. הבחורים המאומתים לא חזרו לביתם לחופשת בין הזמנים ונמצאים במתחם הישיבה עד להחלמתם.

בקו המידע של הישיבה קראו להתפלל לרפואתו של ראש הישיבה שם נאמר: "המצב של ראש הישיבה לא פשוט, הוא חלש נורא שכל אחד יקרא כמה פרקי תהילים לרפואתו".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור הגאון רבי דוד יצחק בן חיה פייגא ציפורה ועבור הרבנית רחל לאה בת שרה הינדה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר