בניגוד לטענות המשטרה

התיעוד המלא: מה היה לפני שהשוטר זרק את הדלי על ילד

"החשוד נצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי", טענו במשטרה בתגובה לסרטון המזעזע של השוטר המעיף דלי על ילד, ועוצר אותו • התיעוד המלא חושף: זה מה שבאמת היה במקום (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ארי קופרשטוק)

בעיר ביתר עילית סערה הבוקר (ראשון), בעקבות האירועים האלימים שליוו את פעילות המשטרה לפיזור מתפללים שהתקהלו בשטיבלך ברחוב דרכי איש בעיר.

התיעוד, בו נראה שוטר מעיף דלי לעבר ילד קטן, אותו עצרו, שנחשף ב'כיכר השבת', מסעיר את הרשת. רבים, בהם ח"כים ואישי ציבור מגנים. כעת, נחשף כאן התיעוד המלא.

בתגובת המשטרה, נטען כי "חשוד שנצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי נעצר על ידי השוטרים", אך הסרטון המלא מוכיח אחרת.

הילד, נראה צועד כאשר בידו מוט עץ, אותו הוא אינו מיידה כלל. רק כאשר השוטר קופץ לעברו, הוא משליך את המוט מידו, ומנסה לברוח.

השוטר, מזנק לעבר הילד, תוך שהוא תופס דלי בידו, ומשליך אותו לעבר הילד, שכאמור, החזיק בידו מוט עץ. הילד נמלא מהמקום.

בהמשך, השוטר משיג אותו, ועוצר אותו תוך כדי שבמקום מתפתחת אלימות, וציבור המתפללים מוחים בחוזקה נגד השוטרים, על היד הקשה והאכזרית.

בתגובה המלאה של המשטרה נכתב כי "במהלך פיזור של עשרות מתקהלים בביתר עלית הושלכו לעבר הכוחות אבנים וחפצים. חשוד שנצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי נעצר על ידי השוטרים.

"לצד האמור אנו רואים בחומרה את התנהלות השוטר במקום שנוגדת את ערכי הארגון. בהתאם מפקד המחוז הנחה להעביר את חומרי התיעוד לבדיקת מח"ש בהקדם".

עוד לפני כן, הודיעו גורמים במח"ש ל'כיכר השבת' כי הם פותחים בחקירת המקרה וכי השוטר יזומן לחקירה בימים הקרובים. הילד בן ה-13 שוחרר מאוחר יותר לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר