"ישלם כל קנס"

מיקי לוי הפר את הסגר - לפיד השעה אותו מהוועדה

חבר וועדת הקורונה וחבר 'יש עתיד', מיקי לוי, הפר את כללי הסגר האוסרים בחוק להתארח בחג הסוכות. יו"ר המפלגה, יאיר לפיד החליט להעזיב אותו מתפקידו בוועדת הקורונה (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
לפיד עם מיקי לוי (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

על אף התירוצים של חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד', יושב ראש מפלגתו יאיר לפיד, השעה אותו מתפקידו בוועדת הקורונה - זאת לאחר ששהה בסוכות אצל בנו.

על פי העדכון, לפיד שוחח הערב (שני) עם מיקי לוי, וסוכם בשיתוף איתו כי הוא יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאור הפרת ההנחיות. "מיקי לוי התנצל וישלם כמובן כל קנס שיוטל עליו", אמרו ביש עתיד.

יאיר לפיד הגיב ואמר: "אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם".

כזכור, על פי דיווח כתבת 'חדשות 12' יולן כהן, מיקי לוי בילה עם משפחתו המורחבת וחגג עמה את ליל החג, למרות שהוא מודע לחומרת הדבר בתוקף חבר בוועדת הקורונה של הכנסת.

הסליחה של הנשיא (צילום: לע"מ)

יצוין, כי בעת הסגר הראשון שהוטל על מדינת ישראל בשל התפשטות הקורונה בחג הפסח, נשיא המדינה ראובן ריבלין הפר אותו בכך שאירח את בתו לליל הסדר, ורק לאחרונה ביקש בהרחבה את סליחת האזרחים, בניסיון לבנות אמון מחודש.

כך גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסעד עם בנו אבנר, שאינו מתגורר במעון הרשמי בבלפור, ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן שאירח את בנו לסעודת החג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר