""העלתי את הוריך"

אמיר השכל לשוטר אתיופי: 'אתה כפוי טובה'

אחד מראשי המפגינים נגד ראש הממשלה, התעמת עם שוטר ממוצא אתיופי, בלהט הויכוח, אמר לשוטר, "שנים הקדשתי להביא את ההורים שלכם. וזה מה שאנחנו מקבלים מכם. תתביישו! זו כפיות טובה" (בארץ)

אמיר השכל (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחד המפגינים הוותיקים נגד ראש הממשלה נתניהו, הוא תא"ל במיל' אמיר השכל, שהתיעוד שלו היום (רביעי), פורסם, אומר לשוטר ממוצא אתיופי, 'אתה כפוי טובה'.

בתיעוד שעלה בחשבון הטוויטר של עמית סגל, נשמע השכל, שהיה בכיר בחיל האוויר אמר לשוטר במהלך ההפגנה: "שנים הקדשתי להביא את ההורים שלכם. וזה מה שאנחנו מקבלים מכם. תתביישו! זו כפיות טובה".

אם לא די בכך, הוסיף השכל, "לא תמנע ממני ללכת על מדרכה בירושלים. כי אני הבאתי אותם, אני הבאתי אותם".

תגובת השכל לדברים שתועדו: "זה המשך של אותו אירוע מאותו יום (אתמול גם פורסם תיעוד של השכל, מעליב שוטר). עמית סגל, הוסיף על ההתנצלות: "כנראה סערת רגשות ממושכת שכוונה כלפי כל שוטר בעל צבע עור שונה שהסתובב באיזור והעז לדרוש מהוד פריביליגיותו לציית להוראות השוטר".

יצוין, כי השכל הוא ממובילי המחאות מול מעון ראש הממשלה בבלפור, נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

חבר הכנסת אופיר כץ הגיב לדברים: "״אני הבאתי אותם״- אין גבול להתנשאות וליהירות, גזענות שיטתית במסווה של התייפייפות. גם לא ברור מדוע השכל מנכס לעצמו את העלאת יהודי אתיופיה- מילאת פקודה של הדרג המדיני בדיוק כמו שני השוטרים שהעלבת. תתבייש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר