פרופסור מוטי רביד:

'החרדים התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום, הורגים אנשים'

התבטאות אומללה: מנהל ביה"ח "מעייני הישועה", מוטי רביד, במתקפה נגד החרדים: "הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים. לא היה קהל שלם שפורק עול בצורה כזו והורג אנשים" (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוטי רביד (צילום: דוברות מד"א)

פרופסור מוטי רבד, מנהל בית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, במתקפה חריפה כנגד המגזר החרדי. לדבריו המגזר פרק עול והורג אנשים, התרגל לקבל הכל ולא לתת כלום.

בשבוע שעבר, כזכור, התבטא הפרופסור, באותו הקשר, כי "יש רבנים שחושבים שגדולתם תהיה שהם יהרגו עוד כמה".

הבוקר, בראיון ל'כאן רשת ב', אמר רביד: "זה אחד מהאירועים הפרועים ביותר שהיו בהיסטוריה של מדינת ישראל. אני חושב שלא היה בעצם עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים, זה אפילו לא מתוך אמונה אני לא מבין מה הקשר בין יהדות, דת לבין מה שהם עושים. יש פה התרסה של אני ואפסי עוד. הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים וזאת אחת התגובות".

"זה חינוך קולקל של אוכלוסיה, הרבנים אלה שישנם הנבונים צועקים 'תפסיקו', אבל יש קהל שלא שומע", הוסיף מנהל בית החולים.

עם 'ברכיה' לראש: ביצוע ה"אכיפה" בבני ברק. צפו

מוקדם יותר העביר משרד החינוך לראשונה את נתוני ההדבקה בנגיף הקורונה במוסדות החינוך. מהנתונים עולה כי למעלה ממחצית התלמידים שנדבקו הגיעו ממסדות חינוך חרדים. גם לאחר פרסום נתוני ההדבקה במוסדות החינוך, לא ברור האם הם מקור ההדבקה.

1.75% מהתלמידים במוסדות החינוך החרדים חלו בנגיף הקורונה, מדובר ב- 7,823 מאומתים. יצוין כי בחינוך החרדי לומדים 448,298 תלמידים, בלי עין הרע, ההווים 19.39% מכלל התלמידים בישראל. מרבית הנדבקים במגזר - בני 16 עד 18, גיל בו התלמידים נמצאים בישיבות קטנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר