"נאצי, היטלר"

בהפגנה בבורו פארק: העיתונאי החרדי הותקף

במהלך הפגנות החרדים נגד ההגבלות על בתי הכנסת בבורו פארק, תקפו המפגינים את העיתונאי החרדי ג’ייקוב קורנבלו, בשל קריאתו להקפיד על ההנחיות ולמנוע הדבקה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(בהתאם להוראות סעיף 27)

עשרות מפגינים בבורו פארק שבארה"ב תקפו הלילה (חמישי) את העיתונאי החרדי, ג’ייקוב קורנבלו, בשל קריאתו לשמור על ההנחיות ולמנוע הדבקה בנגיף הקורונה.

קורנבלו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "פשוט הותקפתי באכזריות, נפגעתי בראשי ונבעטו בי על ידי קהל זועם של מאות מחברי הקהילה של מחאת בורו פארק - תוך שהוא צועק עלי "נאצי" ו"היטלר".

לדבריו: "ניצלתי על ידי שוטרים הרואיים וכמה מחברי הקהילה. אני בטוח עכשיו. אני רוצה להודות לאנשים שנקלעו לפגיעה - ואולי נפצעו - כדי להגן עלי. אני מגיש כתב אישום נגד שי טישלר בגין הסתה ותקיפה פיזית ואבקש להגיש כתב אישום נגד כל אדם שפגע בי".

ג'ייסון גרינבלט, לשעבר שליח הנשיא טראמפ למזרח התיכון, הגיב: "איזו מבוכה, חיל השם. התנהגות מגעילה! שמח שהמשטרה וחברי הקהילה נכנסו".

העיתונאי ברק רביד הגיב לתקיפה ואמר: "התקפה מזעזעת ובלתי נסלחת על אחד העיתונאים המעולים רק בגלל שהעז לומר אמת לשררה בנסיון להציל את חברי הקהילה שלו. האלימות הזו נוראה ומכוערת. אני איתך. רפואה שלמה. חזור מהר לעבודה והמשך לעשות את מה שאתה עושה הכי טוב. זה קידוש השם. חיבוק גדול".

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', המונים יוצאים להפגין בבורו פארק נגד החלטת מושל ניו יורק, ביל דה בלאזיו, להגביל את מספר המתפללים בבתי הכנסת, בשל התפרצות הגל השני של נגיף הקורונה.

על פי החוקים שהעביר המושל, באזורים אדומים - בתי הכנסת יוגבלו בעד עשרה מתפללים בלבד, איסור על התקהלויות ובתי עסקים סגורים. באזור כתום - עד 25 מתפללים ובאזור ירוק עד 50 מתפללים.

בעקבות החוקים שהעביר, המונים מבני הקהילה החרדית יצאו להפגין נגדו וביקשו לאפשר את פתיחת בתי הכנסת ללא הגבלות.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר