הניידות "ברחו"

ילדי 'הפלג' והשוטרים - ראש בראש • צפו

כוחות גדולים של משטרה מנסים בשעה זו לבצע פעולות אכיפה מול מפרי סגר מ'הפלג' המקיימים 'הקפות שניות' במודיעין עילית. תחילה הם נתקלו בילדים, ופנו לאחור (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות מנחם קולדצקי)

בשעה זו (מוצאי שמחת תורה) שוררת מתיחות רבה במודיעין עילית, עם הגעתם של שוטרים רבים למוקדי הפרות הסגר, בבתי כנסת של 'הפלג' המקיימים 'הקפות שניות' למרות סכנת הקורונה.

בשבוע שעבר, כזכור, פרצו בעיר עימותים נרחבים, מספר פעמים, גם מול תושבים שאינם נמנים על 'הפלג', זאת בשל טענות להתנהלות אלימה מצד השוטרים.

שיאה של ההתנגשות נרשמה שלשום, בליל הושענא רבה, כאשר בבתי כנסת שונים קיימו את הלימוד הנהוג בעת זו, ונתקלו בכוחות משטרה שביצעו פינוי בכמה שכונות, תוך הפעלת כוח רב.

כעת ניכר המתח בעיקר סביב ישיבת כנסת יצחק, בית הכנסת אהבת תורה בשכונת ברכפלד ובית הכנסת 'יוצאי חדרה' ברחוב מרומי שדה שבגבעה הדרומית. אדם אחד, כך דווח, כבר נעצר.

תושבים בעיר מביעים חשש, כי חשיפת הקלטת ה'דיל' בין מפקד התחנה רפ"ק צחי חלפון ל'הפלג', בהעלמת עין מהתקהלויות אסורות, יגביר את מוטיבציית השוטרים לפעול ביד קשה.

מחזה מעניין נצפה ברחוב רבי יהודה הנשיא, כאשר ילדים רבים מ'הפלג' התקהלו סביב ניידות משטרה, היכו על דלתותיה והשמיעו קריאות קולניות. ההיתקלות נגמרה ב"כניעה" של השוטרים, שנאלצו לבצע פניית פרסה ולנסוע מהמקום.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר