"טופל בחשאי"

האדמו"ר מבעלזא נדבק בקורונה, והחלים בביתו

בית החולים הדסה עין כרם העניק בחשאי טיפול רפואי לאדמו"ר מבעלזא, בביתו שבירושלים, כאשר היה במצב קשה מנגיף הקורונה. בחסדי שמים, הרבי החלים (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האדמו"ר מבעלזא חלה בעבר בנגיף הקורונה, סירב להתפנות לבית החולים למרות מצבו הקשה, ובסייעתא דשמיא החלים מהנגיף בעקבות טיפול רפואי שקיבל בביתו בחשאי על ידי בית החולים הדסה.

על פי חשיפת כתב 'הארץ' אהרן רבינוביץ, הטיפול המדובר הוענק לרבי (72) לפני כחודשיים, ונוהל בעזרת רופא ואנשי צוות רפואי נוספים, שהיו לידו כל שעות היממה.

מעונו של האדמו"ר ברחוב דובר שלום בקרית החסידות אובזר בכל הציוד הרפואי הדרוש, תוך מעורבת עמוקה מצד מנהל בית החולים הדסה פרופ' יורם וייס והמנכ"ל פרופ' זאב רוטשטיין.

כזכור, לפני מספר שבועות דווח בכלי התקשורת על מחלתו של האדמו"ר, וידיעה זו נפוצה במהירות על רקע מדיניותו המוצהרת, והשונה, ביחס לנגיף, הגורסת את העדפת רוחניות הקהילה על פני ההנחיות שנקבעו.

מיד לאחר מכן פורסם מטעם גורמים בכירים בחסידות בעלזא הכחשה גורפת. כעת כאמור מדווח, כי האדמו"ר אכן נדבק בקורונה בשלב מסוים, ואף היה במצב קשה, אך למרבה השמחה יצא מכך בשלום.

החתונה ההמונית של נכדת הרבי (צילום: כיכר השבת)

באשר לטיפול הביתי שהוענק לרבי, אמר מנכ"ל הדסה רוטשטיין ל'הארץ': "המנהג שלנו בהדסה, לפחות מאז שאני פה, שאצלנו כל אדם הוא בן אדם, וכל אחד יקבל את הטיפול כאילו הוא המטופל היחידי שלנו. המדיניות הזאת עושה את שלה - גם בתוך בית החולים וגם מחוץ לבית החולים. אני חושב שזו מדיניות נכונה שבית החולים שם את האינטרס של החולה מעל האינטרס שלו עצמו".

"כל עוד המטופל או אנשיו לא מאשרים זאת, בית החולים שומר בקנאות עיוורת על פרטיותו - וזה נכון לגבי כל אדמו"ר, כולל האדמו"ר מבעלז", הדגיש רוטשטיין.

"אנחנו מטפלים בכולם, גם בטיפולים שנעשים בחוץ, בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. זה הדבר היחיד שאני מוכן לומר, מבלי להתייחס לאדמו"ר כזה או אחר או איש נשוא פנים כזה או אחר", סיים הפרופ' מ'הדסה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר