ברית האחים?

הליכוד נגד נפתלי בנט: "חתרן נשאר חתרן"

ח"כ נפתלי בנט הצביע הערב בעד הצעת אי אמון שביקשה למנות את יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד לראש הממשלה • בליכוד תקפו: "החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90)

ברית האחים חוזרת? יו"ר 'הימין החדש', ח"כ נפתלי בנט, הצביע הערב (שני) יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, כראש הממשלה. יחד עם בנט הצביע גם ח"כ מתן כהנא ויו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן.

לאחר ההצבעה הבהירו ב'ימינה': "מתחילת הקדנציה הצבענו תמיד בעד כל הצעת אי-אמון בממשלת הכישלון הזו, ובלבד שזה הוגש על ידי מפלגה ציונית, ואנחנו נמשיך בזה כמובן. אין היום כל שינוי.

"כמו כל הצעות האי אמון, זהו ארוע סמלי בלבד שמבהיר שאין לנו אמון בממשלה. כל טירון יודע שלא היה סיכוי להכתיר את לפיד לראש ממשלה. מציעים לחברי הכנסת בליכוד לטפל במיגור הקורונה והשבת הפרנסה ולא בעוד ספינים סוג ג'".

מנגד, בליכוד יצאו למתקפה חריפה נגד בנט: "חתרן נשאר חתרן. בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב".

קודם לכם, בדיון על הצבעת אי האמון, תקף בנט את ראש הממשלה שלדבריו אינו דובר אמת ואינו מאמין לעם.

לדבריו: "סגר הוא פעולה הכרחית כשנכשלת במתן טיפול טוב. מדינות שהתנהלו היטב כמו קפריסין, לטביה, טייוואן ואסטוניה לא הגיעו לסגר כללי נוסף.

"סגר הוא פטיש על אזרחי ישראל במקום פינצטות על חולי ישראל. סגר פירושו להתגאות ששמת את כל האזרחים בכלא כי אתה לא מצליח להשתלט על הפשיעה.

"הסגר הורס כאן דור של יזמים ובעלי עסקים. הסגר מרסק את הנפש של ילדינו. הסגר הוא אנטיתזה לרוח הישראלית".

בנט סיים את דבריו במתקפה על נתניהו: "ישנה סיבה נוספת לכך שהעם איבד את האמון, הסיבה לכך היא כי אתה, ראש הממשלה, לא מאמין בעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר