"יהיו עוד הקלטות"

מיקי זוהר איים על מנדלבליט; נתניהו מתנער

ח"כ מיקי זוהר איים הבוקר כי באם היועמ"ש אביחי מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו, ייחשפו עוד הקלטות. "תהיה פה רעידת אדמה", אמר; רוה"מ נתניהו התנער פומבית מהדברים (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ו בתשרי תשפ"א | 14.10.20
מיקי זוהר ונתניהו. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר ההקלטות הדרמטיות של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, מספר כיצד פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן החזיק אותו בגרון, אומר הבוקר (רביעי) יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כי "יחשפו בקרוב דברים" כך שלדבריו "לא תהיה שום ברירה לאביחי מנדלבליט אלא להתפטר מתפקידו".

בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM אמר זוהר כי "אנחנו רק מחכים שעוד מידע ייחשף, והאמת תצא לאור. ידענו שהדברים הם לא בהכרח בידיו של מנדלבליט, והדבר התברר פה בצורה שאיש ללא יוכל לחלוק עליה".

לטענת מיקי זוהר, באשר לכתבי האישום נגד נתניהו כי "ברור שהם תיאמו ביניהם את הכול והכול היה מוסכם, הם ידעו בדיוק לאן הם הולכים, גם שי ניצן ידע שאין כלום בכול התיקים אבל לפחות בתיק אחד הוא רצה להביא את התוצאה שהוא ייחל לה - להדחתו של רה"מ מהתפקיד, והכל כבר התברר ואני אומר לכם שזה רק טפח אחד שנחשף ואני מבטיח לכם שעוד יחשפו בקרוב דברים. תהיה פה רעידת אדמה, לא תהיה שום ברירה לאביחי מנדלבליט אלא להתפטר מתפקידו ולבטל את כתבי האישום נגד נתניהו".

כשנשאל איפה הסחיטה, השיב זוהר: "נורא פשוט, אתה רוצה שתיק אישי שלך ייסגר כי אתה יודע שהוא מסכן את תפקידך כיועמ"ש, אני אומר שמעבר לזה יש עוד אינפורמציה שקיימת אצל שי ניצן שיכלה לשלוח את מנדלבליט יכול להיות מאחורי סורג ובריח".

מיקי זוהר סירב לחשוף על מה הוא מדבר ואמר: "אני לא אדבר על המידע הזה כי הוא עוד לא נחשף", וטען כי "יש עוד שיחות שהוקלטו".

"האירוע פה פשוט, לא היו יכולים להגיש את כתבי האישום המופרכים והאומללים האלה נגד נתניהו אלמלא שי ניצן לקח את זה כפרויקט חייו כאיש שמאל קיצוני שהחליט שנתניהו חייב ללכת הביתה בכל מחיר. הוא רתם את כל המערכת, את הפרקליטות והמשטרה", אמר זוהר וכשנשאל מה הסחיטה וממה מנדלבליט חושש, אמר: "הסברתי יפה מאוד, אם היה מצב בו מנדלבליט לא היה מגיש את כתבי האישום, התיק שלו לא היה נסגר".

זוהר הוסיף ואמר בהמשך הראיון כי "חברים יש פה רעידת אדמה, תהיה פה רעידת אדמה גם בשבועות הקרובים, ואם מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום תהיה פה רעידת אדמה".

זה איום? הוא נשאל והשיב: "לא, הבטחה. מה שעשה מנדלבליט ומה שעשה שי ניצן נחשף לציבור וכולם יודעים מה קרה. אני יודע אינפורמציה מאוד ברורה בעניין הזה והאינפורמציה שאני מכיר אומרת דבר אחד – רק טפח קטן נחשף, קטנצ'יק. לכן אני חושב שאם אנשים לא יפנימו, אלה שכמובן יזמו את כל הקנוניה נגד רה"מ, שמוטב להם לחזור בהם מהדרך הגרועה שהם בחרו בה הם יצטרכו לשלם על זה מחיר".

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי "הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, הבהיר כי "הגיע הזמן שנפסיק לפחד לבקר את מערכת המשפט, לא צריך לחשוש מהם. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר