האלימות בחתונה

המשטרה מפרסמת תיעוד: "תקפו שוטרת"

דוברות המשטרה מפרסמת את גירסתה לפיזור האלים של החתונה בגבעת זאב: זרקו לעבר השוטרים בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו; העצור החליק בגלל השמן • תיעוד (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

התיעוד האלים מפיזור החתונה הערב (רביעי) בגבעת זאב: דוברות המשטרה מפרסמת תיעוד ממצלמות השוטרים, עם גירסה אחרת לאירוע.

לפי המשטרה, השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

בשלב זה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית.

השוטרים רשמו קנס לבעלת הבית והעבירו את החשוד לתחנת המשטרה, שם זומן צוות מד"א שמעניק לו טיפול רפואי.

"לצערנו בשעה האחרונה מופצים ברשתות החברתיות פרטים מעוותים לחלוטין אודות המקרה בניסיון להכפיש את השוטרים ולהטיל דופי בפעילותם, זאת במקום לגנות את מי שהפר את התקנות ברגל גסה, לא נשמע להוראות השוטרים ותקף אותם. אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים המבצעים את תפקידם כחוק למען בריאות הציבור", נמסר מדוברות המשטרה.

מ"מ מפכ"ל המשטרה הגיב: "שוב אנו עדים לתקיפת שוטרים שמבצעים את תפקידם כלפי מי שמפר את החוק ברגל גסה. לצערי במקום שישמע גינוי חריף כלפי אלו המפרים את התקנות ופוגעים בשוטרים האוכפים אותן, יש מי שבוחרים להשתלח בשוטרים ולהכפישם. אני מגבה ומחזק את ידיהם של השוטרים הפועלים למען שמירת שלום הציבור ובריאותו, ומגנה את כל מי שמנסה לפגוע בהם ובפעילותם לאכיפת החוק. אני שב וקורא לציבור כולו לגלות אחריות ולשמור על החוק".

מנגד, הרב אורי פולק, אבי הכלה שנפצע יחד עם בנו מאלימות השוטרים בחתונה בגבעת זאב אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "החתונה נערכה בקפסולות, כל המשתתפים עטו מסכות, היינו 20 איש בחצר הבית תחת כיפת השמיים ו-10 אנשים בתוך הבית, כולם הקפידו על ריחוק וכללי".

"השוטרים נכנסו כאילו אנחנו משפחת פשע, אישתי העירה לשוטרים שצילמו והם בתגובה נהגו באלימות קשה, אנחנו לא תקפנו את השוטרים בשום דרך, רק התנגדנו למעצר ברוטלי".

"השוטרים שברו על הראש של הבן שלי בקבוק זכוכית והוא נפצע בפניו, כרגע הוא עצור כשהוא מדמם ללא טיפול רפואי. אני נחתכתי ביד וכעת תופרים לי בבית רפואה את החתכים".

ניצב (בדימוס) אריק יקואל, יועץ השר לביטחון פנים לענייני חרדים מסר, "שוחחתי בשעה האחרונה עם פיקוד המשטרה. הפרטים המלאים עדיין לא ברורים אבל התמונות שנראות מגבעת זאב רעות. תמונות כאלו אסור שיהיו חלק מפעילות המשטרה במסגרת המאבק בקורונה. הן פוגעות במטרה לשמה כולנו פועלים והן פוגעות אנושות באמון הציבור במשטרה עצמה".

"על אחת כמה וכמה בעת הזו פעילות המשטרה צריך להיות רגישה ומושכלת ונקיה מכל רבב של הפעלת כוח בלתי מידתי כלפי אזרחים. צריך לתחקר את המקרה הנוכחי באופן מיידי ומוטב כי יפורסמו הסרטונים ממצלמות הגוף של השוטרים בהקדם על מנת שהתחקיר יהיה שקוף לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר