תיעוד החגיגות, אחרי הקנס

גם אחרי האלימות המשטרתית: הריקודים בחתונה המשיכו

הרשת סוערת בעקבות תיעוד האלימות בעת פיזור החתונה החרדית הערב, כאשר גם ראש הממשלה התערב • אך תיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' מעלה כי החתונה נמשכת, בניגוד להנחיות (אקטואליה)

(צילום: ישראל גרוס)

שמחת החתונה שעלתה לכותרות נמשכת גם אחרי האלימות הקשה במקום, והסערה שהתחוללה בעקבות התיעוד האלים שהופץ מהזירה.

מדובר בחתונה של משפחה חרדית שנערכה בבית פרטי בגבעת זאב, לשם הגיעו השוטרים שפינו את המתקהלים בניגוד להנחיות.

הפיזור הפך לאלים, עם גירסאות שונות בין בני המשפחה למשטרה. אך אחרי שהשוטרים עזבו את המקום, העתיקו את החתונה למקום אחר - שם ממשיכים לרקוד.

האלימות הקשה, לא הרתיעה אורחים רבים שהגיעו רק כעת להשתתף בחתונה, מלהגיע ולתמוך במשפחות המחותנים, בחתן ובכלה.

לפי גירסת המשטרה, השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

התיעוד המשטרתי

בשלב זה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית.

מנגד, הרב אורי פולק, אבי הכלה שנפצע יחד עם בנו מאלימות השוטרים בחתונה בגבעת זאב אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "החתונה נערכה בקפסולות, כל המשתתפים עטו מסכות, היינו 20 איש בחצר הבית תחת כיפת השמיים ו-10 אנשים בתוך הבית, כולם הקפידו על ריחוק וכללי".

האלימות המשטרתית

"השוטרים נכנסו כאילו אנחנו משפחת פשע, אישתי העירה לשוטרים שצילמו והם בתגובה נהגו באלימות קשה, אנחנו לא תקפנו את השוטרים בשום דרך, רק התנגדנו למעצר ברוטלי".

"השוטרים שברו על הראש של הבן שלי בקבוק זכוכית והוא נפצע בפניו, כרגע הוא עצור כשהוא מדמם ללא טיפול רפואי. אני נחתכתי ביד וכעת תופרים לי בבית רפואה את החתכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר