"מגיעות מערים אדומות"

בפ"ת ורמת גן: גנים לא יפתחו; בגלל הגננות

ברוב הערים החרדיות, גני הילדים ייפתחו מחר - על פי כללי משרד הבריאות - גם בערים האדומות. מלבד בפ"ת ורמת גן וערים נוספות, בהן חלק מהגנים יישארו סגורים והסיבה; 'גננות מערים אדומות' (בארץ)

גן ילדים בקורונה (צילום: Chen Leopold/Flash90)

וועדת השרים אישרה ביום שישי האחרון, לפתוח את גני הילדים מחר (ראשון), אך סייגה זאת בכך שגננות מאזור מוגבל לא יוכלו לבוא ללמד בערים אחרות. בעקבות כך, הודיעו מספר עיריות, כי חלק מהגנים לא ישבו לפעול.

'רשת הגנים' בפתח תקווה שיגרה הודעה להורים, בה כתוב: "גני הילדים של רשת הגנים בפתח תקווה לא ייפתחו מחר, בשל ההחלטה שהתקבלה במשרד החינוך כי גננות מאזור מוגבל לא יכולות לצאת לעבודה באזור לא מוגבל.

"על פי ההוראה, במידה שאין אפשרות להפעיל את הגן בעקבות מגבלה זו, יש להמשיך את הלמידה מרחוק ולא לפתוח את המסגרת. ההחלטה יכולה להשתנות בכל עת ובמידה שיתקבלו אישורים - הגננות יעדכנו את ההורים על פתיחת הגנים".

הודעות דומות יצאו ממעונות וחלק מהחיידרים בעיר, בהם עובדות גננות מערים אדומות, כאשר בגנים בהן עובדות גננות מפתח תקווה - הגננים יפתחו כרגיל.

גם בעיריית רמת-גן, שיגרו הודעה דומה בה נאמר מטעם ראש העיר: "פתחנו את השבוע עם הנחתה חדשה של הממשלה ולפיה גננות וסייעות מערים אדומות לא יוכלו לצאת לעבודה".

"בגני וצהרוני ר"ג כמחצית מהצוותים מבני ברק ומדובר במאות שלא ניתן לגייס להן חלופה מהיום למחר. אכנס בדקות הקרובות ישיבה מקצועית לבחינת פתרונות יצירתיים שיאפשרו פתיחה מלאה של הגנים והצהרונים ביום שני ונעדכן את ההורים בהמשך".

בעיריית רכסים הודיעו לתושבים, כי הם צריכים להיערך לפתיחת הגנים, כי "כל גן יקבל הודעה על מועד פתיחתו מהנהלת המוסד. בתקווה שנוכל לפתוח את כולם החל מיום שני ובעז"ה עד יום שלישי".

"כמו כן, ב"ה ניכרת ירידה משמעותית בתחלואה ביישוב ואנו מודיעים בזאת כי היום רכסים הפכה לעיר כתומה ב"ה וזאת בזכותכם התושבים, הודות לבדיקות שבוצעו ולהקפדה על ההנחיות. ובכל מקרה כלפי ההחלטות שהתקבלו ביום שישי אנחנו מוגדרים עדין כעיר אדומה עד יום רביעי ולכן למעט גני הילדים רכסים תישאר בסגר. אנו מעריכים כי בהמשך השבוע נהפוך אפילו לעיר ירוקה בע"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר