פרסום ראשון

השדרן והמגיש דוד קליגר עוזב את רדיו קול חי

"חש תחושת מיצוי"; כך מסביר ל'כיכר השבת דוד קליגר, מגיש 'השירים שאהבנו' ותוכניות נוספות בקול חי, את פשר החלטתו לעזוב את עבודתו ברדיו, בתום כעשור של פעילות שם (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
קליגר (צילום: שימי ורקר)

איש התקשורת דוד קליגר הודיע היום (ראשון) על פרישה מרדיו קול חי, לאחר עשר שנים בתחנה, בהן שימש בשלל תפקידים בכירים: כעורך, מפיק, שדרן ואחראי מוזיקה.

"‏בתום 10 שנים... (עשוררר ואווו)", צייץ קליגר בטוויטר, "במהלכן הובלתי ב"ה פרויקטים איכותיים רבים כמפיק ועורך ברדיו ובאתר 'קול חי', החלטתי להתקדם לאפיקים חדשים".

קליגר הוסיף: "זו גם ההזדמנות להודות למנכ"ל הרדיו המסור אבי רוזן על הדרך הארוכה והמדהימה יחד. נמשיך להיפגש בצמתים המוזיקליים יחד! אנשי 'קול חי' אוהב את כולכם!".

כזכור, אחד המיזמים היחודיים של קליגר היה התוכנית 'השירים שאהבנו', אותה שידרו במשך קרוב לארבע שנים יותר מ-600 אנשים שונים, כשתוך כדי הוא גם מנהל ומקים את 'קול חי מיוזיק', טרם הגיעה אל ה-fm.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר קליגר, כי "אחרי השנים הנפלאות הללו, בהן נתתי את כל כולי למערכת, אני חש תחושת מיצוי (קורה במשפחות הכי טובות) ברדיו קול חי, ולכן החלטתי לפנות לאפיקים חדשים, אבל אני לא עוזב את המוזיקה והנגינה, שזורמות בעורקי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר