צפו ברה"מ

נתניהו: "החרדים יותר צפופים; קשה שם, כי אין זום לילדים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסביר את הפרת ההנחיות, עם פתיחת הלימודים במגזר החרדי, בקשיים הנובעים מחיים בתנאי צפיפות ומכך שאין אינטרנט שיאפשר זום ל'למידה מרחוק' לילדים. צפו (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת. תמונה: Uri Lenz/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס היום (שני) פעם נוספת להפרת הנחיות הקורונה בציבור החרדי, ואחרי שדבריו מוקדם יותר עוררו סערה, הפעם הוא מביע הבנה לקשיים העומדים לדבריו מאחורי הפרת החוק.

"עם כל ההצלחה בירידה בתחלואה", אמר נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, "יש גם בעיות - כולל בציבור החרדי. רבים מהם שומרים על ההנחיות, אבל יש גם מי שלא".

נתניהו הצהיר: "אנחנו נגביר אכיפה, נהדק את הסגרים וננקוט בצעדים הדרושים. אני מקווה שלא, אבל אם אין ברירה זה מה שנעשה. אני מקווה שנעשה את זה תוך כדי הידברות, כי צריך לפעול יחד".

"אגב היתה ירידה משמעותית גם בציבור החרדי", נזכר ראש הממשלה, "אבל הם יותר גבוהים, כי הם יותר צפופים, יותר קשה שם, יש להם מועקה ואין להם זום בשביל הילדים".

לדברי נתניהו, שיעור התחלואה "עוד לא ירד לאן שזה צריך לרדת, ולכן אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור החרדי ושל מנהיגיו, אבל אנחנו נעשה מה שצריך".

"רוצים לפעול יחד, כדי לכבד את ההנחיות, להפוך ערים אדומות לערים ירוקות ולצאת מהסגר הזה של הגל השני בהצלחה הגדולה שיצאנו מהגל הראשון", סיים ראש הממשלה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר