פרסום ראשון

המדינה ביקשה לחלק טאבלטים; מנהלי הסמינרים סירבו

גורמים מטעם בשרד החינוך יזמו לאחרונה חלוקת טאבלטים לתלמידות הסמינרים, כמו גם עריכת פגישות עם מורות חרדיות בזום, כדי להקל על הלמידה מרחוק, אך נתקלו בסירוב (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

משרד החינוך ביקש לאחרונה לחלק אלפי טאבלטים לבנות סמינר חרדיות, עבור למידה מרחוק באמצעות 'זום', אך כוונתו סוכלה על ידי מנהלי הסמינרים. כך נודע ל'כיכר השבת'.

כידוע, בני הנוער החרדים מתקשים ב'למידה מרחוק', בשל היזהרות חלקם מ"פגעי הטכנולוגיה", מה שמונע אפשרות להשתמש בתוכנת זום, הפופולרית בתקופה זו. את הלימוד מרחוק הם מבצעים באמצעות הטלפון הכשר בלבד, על כל מגבלותיו.

אתמול, כזכור, אף הזכיר זאת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כהסבר לקשיים היחודיים של הציבור החרדי בעידן הקורונה. "קשה שם, כי אין זום לילדים", אמר נתניהו.

דברי נתניהו בנושא (צילום: ערוץ כנסת)

על רקע זה, גורמים מטעם משרד החינוך יזמו לאחרונה חלוקת טאבלטים, כמו גם עריכת פגישות עם מורות חרדיות באמצעות הזום - מעשים שכאמור נתקלו בסירוב.

במכתב ששלח בשעה האחרונה למנהלים, כתב מזכ"ל איגוד מנהלי הסמינרים יצחק קוסטליץ, כי "לאור דרישות חוזרות ונשנות ממחלקות שונות במשרד החינוך לקיים פגישות בזום עם רכזות מקצוע ומורות, בעיוני ובטכנולוגי, הננו לחזור ולהודיע שגדולי ישראל אסרו לקיים פגישות בזום בבית יעקב".

"המידע שמגיע אלינו, שלא כל הרכזות והמורות קיבלו את המידע הזה מההנהלה", מוסיף המזכ"ל, "לכן אנחנו מבקשים מהנהלות התיכונים והסמינרים ליידע בכך את כל רכזות המקצוע בעיוני, והרכזות והמורות של הטכנולוגי".

עוד נכתב, בניסוח פסקני: "בעניין המיזם לחלק טאבלטים לתלמידות, לצורך למידה מרחוק - מרנן ורבנן אסרו להשתמש במכשירים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר