בראיון ל'כיכר'

דרעי: "אני מוכן להבין הכל, רק זה לא: למה בלי מסכות?"

השר דרעי, יו"ר ש"ס וחבר קבינט הקורונה, התייחס במלים נוקבות - במהלך ראיון שהעניק ליום ההילולא למרן הגר"ע יוסף זצ"ל ויפורסם בהמשך - לאלו שלא עוטים מסכות • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דבריו הנוקבים של השר דרעי (צילום: כיכר השבת)

בראיון שהעניק לרגל יום ההילולא השביעי לציון הסתלקותו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, ויפורסם במלואו בהמשך היום, התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לתופעה של אי-עטיית מסכות למרות סכנת הקורונה.

"אני עושה כל מה שאני יכול", אמר דרעי בשיחה עם 'כיכר השבת', ופנה לציבור: "רבותי, אם אתם סומכים עלי - אני בקבינט ויודע את כל הפרטים - המסכות מצילות חיים! זו לא הצגה".

בפנותו למראיין, ישי כהן, הוסיף יו"ר ש"ס: "כשאני ועכשיו כעת יושבים, אם חלילה וחס אחד מאיתנו חולה, המסכות מצילות כמעט במאה אחוז. מכיוון שאני רואה רפיון בדבר הזה, כל דבר שיש בו רפיון - צריך חיזוק יתר".

"אם אנחנו רוצים להמשיך לפתוח את בתי הכנסת, הישיבות, הכוללים ותלמודי התורה, ולחזור לחיים סבירים - חייבים את המסכות הללו", הסביר דרעי. "אם 80% מהאוכלוסייה יקפידו על המסכות, לא נצטרך את ההגבלות".

בשלב זה הרים השר החרדי את קולו, ותהה: "למה לא, ריבון העולמים? זה אני לא מבין; אני מוכן להבין הכל - אבל דבר אחד אני לא יכול להבין. את זה: למה ללא מסכות? מה ההפגנתיות הזו? מה הדבר הזה?".

"אני מרוצה מהירידה בתחלואה במגזר", המשיך דרעי, "אבל אני דואג מה יהיה הלאה. השאיפה שלי, היא לגרום שיפתחו עוד מקומות תורה, אבל מה יהיה אחר כך... אנחנו יודעים שהכל נזיל מאוד".

חבר קבינט הקורונה סיים בהבעת תסכול: "כל כך כואב לי, אני כל כך מנסה להעביר את המסר הזה: תלבשו מסכות, זה החיים שלנו. המסכות - זו לא טובה לאף אחד. יש בהתנהגות כזו 'חב לאחריני'".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר