מעריכים את הרופאים

מתפשטת יוזמת ה'מי שברך' לצוותי הרפואה

תפילת מי שברך שחיבר רבה של סביון הרב נחמיה רוטנברג לכבודם ולשמירתם של הצוותים הרפואיים העומדים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה צוברת תאוצה במקומות רבים (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

"הוא יברך את הרופאים והרופאות האחים והאחיות וכל צוותי הרפואה", זו היא תפילת מי שברך שחיבר רבה של סביון הרב נחמיה רוטנברג לכבודם ולשמירתם של הצוותים הרפואיים העומדים בחזית המלחמה בנגיף הקורונה.

התפילה המיוחדת זכתה לאישורם וברכתם של גדולי ישראל והכוונתם של הרבנים הראשיים לישראל, וכך, הברכה שניסח הרב רוטנברג עבור מתפללי בית הכנסת שלו בסביון, החלה להתגלגל ולצבור תאוצה ברחבי הארץ.

היום, בפגישה שנערכה במשרדו של מנהל מחוז ירושלים בשירותי בריאות כללית מיכאל מישורי דרעי, ובהשתתפותם של הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים ודודי שכטר מנהל המגזר החרדי במחוז בני ברק, הקריא הרב נחמיה רוטנברג את תפילת מי שברך המלאה.

הוא הקדיש אותהה לרופאים ואנשי הצוות של הכללית, בתוך כלל הצוותים הרפואיים ברחבי הארץ.

מיכאל מישורי דרעי הודה לרב נחמיה רוטנברג על זריקת העידוד שהעניק לרופאים בדמות התפילה היחודית ואמר: "התקופה הנוכחית היא הקשה והסיזיפית ביותר עבור צוותי הרפואה שאינם נחים לרגע. כולנו תקווה שנדע להתאחד בזמן הזה ולקוות לבשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר