צפו ב'המבקר'

איתן כ"ץ: 'ניגוני קרליבך הם הכי חזקים שיש'

הזמר והיוצר איתן כ"ץ חוגג עלייה עם משפחתו לארץ ישראל וגם אלבום חדש משיריו של ר' שלמה קרליבך בראיון באולפני 'כיכר השבת'. צפו בראיון ובביצוע המלהיב באולפן (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ וזאבי רוזנברג)

הזמר והיוצר איתן כ"ץ, עלה לישראל עם משפחתו לפני שבועיים והשבוע הוא גם משיק אלבום חדש "אנפלאגד 3", האלבום השלישי בסדרת אלבומיו משירי ר' שלמה קרליבך, והאלבום ה-12 סך הכל. האלבום יוצא בימים אלו גם לקראת היארצייט של ר' שלמה שיחול ביום שלישי הבא.

"זה היה כיף גדול, למרות שהיה קשה מאד לבחור את השירים, יש לו כל כך הרבה שירים נפלאים והצטברו כמויות גדולות מאד של שירים", מספר כ"ץ על תהליך היצירה של האלבום החדש ומדוע בכחח החליט להקליט אלבום משיריו לצד המוזיקה המקורית שלו.

איתן כ"ץ מספר כיצד נחשף לראשונה לשיריו של ר' שלמה קרליבך, "גדלתי בחדר עם אחי שלמה כ"ץ שגם עוסק וכותב את תורתו של ר' שלמה וחלק מהשירים שמעתי כילד מאוסף הקסטות שלו, שחלקן הוקלטו באירועים פרטיים בהם שר ר' שלמה".

הוא חושף מדוע החליט לעלות לארץ ישראל דווקא עכשיו, בעיצומה של תקופת הקורונה והתכניות שלו. "זכיתי לעלות לארץ, אני גדלתי כאן ואני מכיר את השפה וזו זכות גדולה להביא את המשפחה ולהשתקע כאן בעיר הקודש בירושלים. זו תקופה מעניינת אבל טובה לבוא כי לוח ההופעות לא עמוס וזה זמן להסתגל עם הילדים והמשפחה. זה זמן משוגע בכל העולם אז למה לא להיות כאן"

צפו בראיון המלא ובביצועי הלייב באולפן למיטב הלהיטים שלו ושירים מהאלבום החדש:

לשירים המלאים בפינת המסננת

סיני אביאל - מי אני

שלום מור ורועי אדרי - מה תשתוחחי

דייויד טויב - מברך השנים

יום טוב - מקדש מעט

שרולי ברונכר וחיים ציפל - אליך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר