תיעוד דרמטי

בדרך לחופה: ה'נגידים' נפלו מהגשר למים

אירוע יוצא דופן התרחש במהלך שמחת החתונה לנכד הנגיד מתי גרוזינגר, שנערכת ביוון, לשם הוטסו החוגגים הרבים, כאשר בדרך לחופה קרס הגשר וה'נגידים' נפלו למים (חסידים)

(צילום: לפי סעיף 27א)

אירוע יוצא דופן התרחש בשעה האחרונה (שלישי) במהלך שמחת החתונה לנכד הנגיד מתי גרוזינגר, שנערכת הערב ביוון, לשם הוטסו החוגגים.

בתחילת מעמד החופה, בעוד החתן עושה את דרכו בליווי הנגידים אל החופה, קרס הגשר שחיבר בין שני צידי הבריכה, וכמה נגידים ששהו על הגשר נפלו לתוך המים, כשהם לבושים בבגדי שבת חגיגיים ואף בשטריימלים.

יצויין כי בני המשפחה שמתגוררים בבני ברק, החליטו לערוך את החתונה ביוון, זאת בשל ההנחיות הקפדניות בישראל והאכיפה של הרשויות בכל מה שקשור לעריכת חתונות, עקב הקורונה.

הנגיד, שזכה להיות מקורב מאד לאדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצוק"ל ולרבנים ואדמו"רים נוספים, החליט לממן לאורחים רבים את השהות באחד מאיי יוון, לשם יצאו שליחים רבים, בהם האדמו"ר מויז'ניץ - בית שמש וכן האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא.

כאמור הנפילה אל המים הסתיימה ללא נפגעים, ושלומם של הנופלים, בהם בכיר בחסידות ויז'ניץ - טוב.

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר