התקרית האלימה

המפגין שנגח בצעיר החרדי - נעצר לחקירה

חוקרי המשטרה ירדו עם הבחור שהותקף לשטח, ומשם המשיכו לעבר החניון אליו נמלט המפגין • אחרי שווידאו את זהותו, הוא נעצר לחקירה, בסיומה יוחלט האם ייעצר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: לירן תמרי, mynet ירושלים)

המשטרה איתרה הערב (שלישי) את המפגין שתועד נוגח בפניו של צעיר חרדי במהלך ההפגנה שנערכה במוצ"ש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בירושלים.

המפגין, בן 30 מהצפון, נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום החקירה, יוחלט האם יבקשו מחר מבית המשפט להאריך את מעצרו.

ל'כיכר השבת' נודע כי כחלק מפעולות החקירה, ירדו חוקרי המשטרה עם הבחור שהותקף, נחמיה אפשטייו, לזירת האירוע - שם סיפר להם מה אירע, מנקודת מבטו.

משם המשיכו חוקרי המשטרה לעבר חניון קרתא, לשם נמלט המפגין הנוגח. החוקרים נטלו את מצלמות האבטחה מהמקום, כדי לוודאות את זהותו של החשוד בתקיפה.

נחמיה אפשטיין משחזר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשיחה עם 'כיכר השבת' במוצאי השבת שחזר אפשטיין כי הם עמדו ליד פארק טדי, שם דיברו עם כמה מהמפגינים. לטענתו, תוך כדי שיחה, אחד מהם נצמד אליו, ונגח בו בראשו. הוא סיפר כי הם פתחו בצעקות, ורצו לכיוון השוטרים.

בסרטון של לירן תמרי, ניתן לראות כיצד המפגין משוחח עם 2 צעירים חרדים העומדים מולו - כאשר לפתע, הוא נוגח בראשו בפניו של אחד מהם, החובש כובע וחליפה.

למרות הנוכחות המשטרתית המוגברת במקום, הצליח המפגין לברוח מהמקום. כאשר הבחין כי התקרית האלימה מתועדת, נמלט לחניון קרתא - משם המשיך במסע הבריחה, עד למעצרו הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר