עם הרב שאיבד בת

אביו של הילד דוד אוחיון ז"ל: "על השם לא שואלים שאלות"

בין הבאים לנחם את משפחת אוחיון, היה הגאון רבי יצחק ברדא, שאף הוא איבד את בתו לפני שנתיים, באופן פתאומי. הוא ור' יובל, אביו של בן ה-9 שנהרג בתאונה, פתחו בשיחה מלאת אמונה וכאב (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
האבות השכולים, היום (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

איתן באמונתו: הרב יובל אוחיון, אביו של דוד ז"ל שנהרג חמישה ימים לפני יום הולדתו התשיעי, שב ואומר לבאים לנחמו: "לא נתעסק באיך זה קרה. נאמין בבורא עולם, ונשתדל להתמודד".

יומיים אחרי האסון הכבד שפקד את אשקלון, עם מותו בתאונה של הילד בן התשע, ורשמי הזעזוע עדיין ניכרים בקרב התושבים בכלל וחברי הקהילה החרדית בפרט.

משפחת אוחיון הינה מהמוכרות והמכובדות במקום, ודמותו מאירת הפנים של האב הרב יובל מוכרת לכל בשיעורי התורה שהוא מוסר ופעולות זיכוי הרבים שהוא ומשפחתו מקיימים.

זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בין הבאים היום (רביעי) לנחם את המשפחה האבלה בימי ה'שבעה', היה גם הגאון רבי יצחק ברדא, שאף הוא איבד את בתו הדסה ע"ה, לפני כשנתיים, באופן פתאומי.

האבות השכולים שוחחו ביניהם בדברי חיזוק ב"אמונה וביטחון בבורא עולם, שהכל מאיתו יתברך שמו", כלשונם. הכאב הקשה מנשוא ריחף מעליהם, אך הם הדגישו כי "מול טרגדיה שכזו, המותירה צלקת נפשית לתמיד, האמונה היא זו שמחזיקה את הנשארים בחיים".

אביו של דוד ז"ל סיפר לגר"י ברדא: "הילד שלי היה מיוחד וידען גדול בתורה. כמה ייחלתי לעתידו המזהיר - שכעת נגדע ברגע אחד".

"אנחנו לא שואלים שאלות על הקב"ה ולא נתעסק באיך זה קרה. נאמין בבורא עולם, ונשתדל להתמודד עם הצער...", סיים הרב יובל, האב השכול, את דבריו לרב.

דוד ז"ל (צילום משפחתי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר