רה"מ בהצהרה. צפו

נתניהו: הירידה בתחלואה בחברה החרדית - בזכות ההנחיות

במסיבת עיתונאים שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו - טרם ישיבת הקבינט - הוא התייחס בהרחבה גם לירידה בתחלואה בציבור החרדי ולהחלמתו של מרן הגר"ח קנייבסקי מנגיף הקורונה • צפו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ. תמונה, ארכיון: Flash90)

מעט לפני שקבינט הקורונה מתכנס, בפעם השניה היום (חמישי), מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה מיוחדת, במסיבת עיתונאים שערך במשרדו.

"מדינות רבות מתמודדות עם גל שני של תחלואה, וישראל נתפסת גם בגל השני כסיפור של הצלחה", פתח נתניהו את דבריו. "הצלנו חיים רבים. קיבלנו החלטה קשה - אבל מוצדקת".

רה"מ הוסיף: "הקורונה לא מאחורינו. מצבנו השתפר, אבל הנגיף עדיין כאן. לכן צריכים להיות זהירים ולשמו על ההנחיות".

"מכאן אני יוצא לדיון במתווה על החזרת חנויות הרחוב לפעילות", עדכן נתניהו, "אחרי שאישרנו את מתווה החזרה ללימודים, שיתכן ויחולו בו שינויים, בהתאם למצב".

ראש הממשלה הזהיר: "אני קשוב למצוקה, ואני עושה כל מאמץ לפתיחה מהירה של העסקים, אבל אם התחלואה בעיר מסוימת תעלה, לא אהסס לסגור אותה".

"נכתר כל עיר שהמחלה בה תתפשט - ולא משנה מאיזה מגזר היא, חילוני, ערבי או חרדי", התריע נתניהו.

שר התורה, בעת מחלתו (באדיבות המצלם)

במענה לשאלה על הירידה בתחלואה בציבור החרדי ועל החלמתו של מרן הגר"ח קנייבסקי מהנגיף, אמר נתניהו: "אני שמח מאוד שהוא עבר את המחלה. הוא לא צעיר, כידוע. זו ברכה, בפרט שהוא מנהיג רוחני גדול".

"זה לא אומר שהסכמתי אז עם קריאתו לפתוח את מוסדות הלימוד בניגוד להחלטת הממשלה", סייג ראש הממשלה. "בשביל זה יש את ההצעה להגדיל את הקנסות. אנחנו רוצים לקבוע להפרות דרגה אחידה, ובימים הקרובים נביא את זה לאישור הכנסת".

נתניהו הוסיף, כי "ישנה ירידה מבורכת בתחלואה בחברה החרדית, מה שאומר שרבים שם מקפידים על שמירת ההנחיות. זה לא יכול לקרות בדרך אחרת".

צפו במסיבת העיתונאים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר