"מלאים רשעות לשמה"

הרבי מויז'ניץ נגד המלשינים: 'להחרימם מכלל ישראל' מלאים רשעות'

הרבי מויז'ניץ תקף את 'מלשיני הקורונה': "אותם מלשינים מלאים רשעות לשמה, לדאבוננו יכולים הם להתפלל ג' תפילות ביום ולהניח תפילין, אך שום דבר לא שווה אצלם, צריכים להוקיעם ממחננו" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: יהודה פרקוביץ)

האדמו"ר מויז'ניץ, שנשא דברי תורה במהלך 'טיש' סעודה שלישית, תקף בחריפות את תופעת המלשינים שמדווחים לרשויות על אלו שמפרים את ההנחיות.

תחילה הדגיש הרבי בדבריו את הצורך בשמירה מפני הסכנה שבנגיף הקורונה, ועל כך שכל אחד עליו למנוע מעצמו מלהיכנס למקום סכנה על ידי שמירה של הוראות הבריאות כל אחד כפי יכולתו.

האדמו"ר הוסיף והזכיר את העובדה כי בימי חודשי ניסן ואייר התפללו כלל עם ישראל במרפסות הבתים, תוך שמירה אדוקה על כל ההנחיות, אך יש לדעת כי התרחשו המון חורבנות ברוחניות, בהם בחורים וילדים רבים שנפלו לרשת יצר הרע בכל מיני אופנים רח"ל.

"בתקופה האחרונה החלו להקל במקצת על ההוראות בפתיחת כל בתי החינוך, בתי המדרש והיכלי הישיבות, אולם קמה וגם ניצבה חבורת 'מלשינים', וכפי הידוע זקיני הקדוש בעל ה'אמרי חיים' זיע"א היה אוהב ישראל בכל מאודו, אהב כל יהודי באשר הוא, אולם נגד מלשינים היה מדבר בחריפות רבה" הדגיש הרבי והוסיף כי "מצד התורה מותר להחרימם מכלל ישראל, אסור לתת להם למלאות רצונם".

עוד אמר האדמו"ר כי "אותם מלשינים מלאים רשעות לשמה, לדאבוננו יכולים הם להתפלל ג' תפילות ביום ולהניח תפילין, אך שום דבר לא שווה אצלם , צריכים להוקיעם ממחננו, וכי בדורות קודמים ראינו שהחרימו מלשינים מהמחנה ממש." זעק הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר