זעם בחסידות

בלי ערבות: שוחררו 5 העצורים מגור באשדוד

חסידי גור מהעיר אשדוד שנעצרו לפנות בוקר בעקבות תלונות מחברי קהילת הגר"ש, שוחררו בתום החקירה ללא ערבות • גורם בעיר: "מדוע נעצרו לפנות בוקר ונחקרו בצהריים?" (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
המעצר (צילום: דוברות המשטרה)

סערה בעיר אשדוד: חסידי גור שנעצרו הבוקר (שני) בחשד להתנכלות לפורשים מהחסידות לקהילת הגר"ש אלתר, שוחררו בתום החקירה.

לאחר החקירה בתחנת המשטרה, הוחלט על שחרור החשודים, בלי לבקש מהם להפקיד דמי ערבות, אך עם איסור להתקרב אל המתלוננים או ליצור עימם קשר במשך 15 יום. גורם במשטרה: "החקירה נמשכת".

גורמים בכירים בעיר אשדוד זועמים: "אם הם נעצרו רק לחקירה, מדוע מיהרו להוציא על כך הודעה רשמית בליווי תיעוד מרגעי המעצר?".

עוד הם מתרעמים מדוע עצרו את החשודים כבר בשעה 06:00, אך רק אחרי שעות ארוכות, במעורבות עורכי דין, החלו את החקירה - בסיומה שוחררו.

לדברי גורמים המעורבים בנושא, העובדה שהחשודים שוחררו ללא ערבות ועם תנאים מקלים, מלמדים על קולת החשדות נגדם. "הדליקו את העיר לחינם", טען.

במשטרה הסבירו הבוקר כי במהלך החודשים האחרונים התקבלו במשטרה מעל 20 תלונות מאזרחים שונים בגין איומים, תקיפות ופגיעה ברכוש.

בעקבות ריבוי המקרים וחומרתם הוקם במשטרת אשדוד צוות חקירה מיוחד שהחל בחקירה סמויה, אשר כללה פעולות אופרטיביות ומקצועיות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ואיסוף ראיות כנגד החשודים בביצוע המעשים.

אך כאמור, אחרי שעות של מעצר, בסיומם נחקרו החשודים - הוחלט לשחרר את כולם לבתיהם, ללא הרחקה מהעיר וללא ערבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר