מהומות בפוניבז'

בשל שיעור הגרח"פ : 'המחבלים' תקפו • צפו

לאחר תקופה שקטה בגבענ. 'המחבלים', ניסו לתקוף תלמידים מ'השונאים', שהיו בשיעורו של הגרח"פ ברמן. לאחר שהבריחו את הגרח"פ מהמקום, בחורים ניסו לקלוע לעברו לבנים (חרדי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

המהומות חזרו לגבעת הישיבה: בחורי ישיבת פוניבז', המשתייכים ל'מחבלים', תקפו הערב (שני), את הבחורים מ'השונאים', שהשתתפו בשיעורו של אחד מראשי הישיבה, הגאון רבי חיים פרץ ברמן. הבחורים, אף ניסו לתקוף את הגרח"פ.

אחד מהבחורים שהיו הערב במקום, מספר ל'כיכר השבת', את השתלשלות המקרה: "הגרח"פ ברמן הגיע למסור חבורה כמדי שבוע בחדר שיעור כללי, החבורה נערכת על פי מתווה הקפסולות, כאשר רק קפסולה אחת משתתפת בשיעור וכולם לובשים מסיכות לפי הכללים".

"באמצע החבורה", מתאר הבחור, "פרצו עשרות בחורים 'מחבלים', לחדר וכיבו את החשמל והרמקול. והחלו להשליך לבנים לעבר הגרח"פ והתלמידים".

"אחרי מספר דקות", מעיד הבחור בשיחה עם 'כיכר השבת', "נאלצו התלמידים להוציא את הגרח"פ משטח הישיבה, תוך כדי שהם מחפים עליו מכל הכיוונים, כאשר לבנים נזרקים שוב ושוב לעברו בניסיון לקלוע לו בפרצוף".

"זה היה מחזה מחריד של ביזוי התורה", אומר הבחור לסיום, "לבסוף החבורה המשיכה בחדר שיעורים אחר עם דלת סגורה תוך כדי שהמחבלים מנסים ליצור מהומות שוב ושוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר